نسخه چاپی

تشكیل معاونت امداد محرومان در آستان قدس رضوی ضروری است

تولیت جدید آستان قدس رضوی با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان در این آستان مقدس گفت: تشكیل معاونت امداد محرومان در آستان قدس رضوی ضروری است.

به گزارش نما،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در مراسم یادبود و گرامیداشت آیت الله واعظ طبسی در محل اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حکمی که مقام معظم رهبری به بنده دادند به منزله منشوری برای فعالیت در آستان قدس است اظهار کرد: مهم ترین اولویت این منشور رسیدگی به محرومان است.

وی تاکید کرد: ایجاد معاونت امداد محرومان به منظور خدمت رسانی به محرومان و تاکید مقام معظم رهبری شکل می گیرد.

وی تصریح کرد:‌ استاندار خراسان رضوی، فرمانداران، شهرداران، بخشداران این استان و حتی مدیریت کشور در مرکز باید زیارت و رسیدگی به امر زائران را محور برنامه ریزی های خود قرار دهند تا جایی که سفر زائران از مبدأ حرکت تا مقصد تسهیل و روان باشد.

تولیت جدید آستان قدس رضوی ادامه داد: نگاه مثبت و تسهیل کننده در همه بخش ها به آستان مقدس حضرت رضا(ع) ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در بخش فرهنگی دانشگاه رضوی و چهره های نورانی علما و حوزه های علمیه را دارد، ابراز کرد: وجود بارگاه منور عالم آل محمد در مشهد باید خراسان را به مرجعیت علمی در ایران و جهان تبدیل کند.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر ساختن جامعه ای برمبنای قرآن و دین اظهار کرد: باید تلاش کرد که همه ابعاد دین در زندگی پیاده شود تا جامعه ای توحیدی را شکل دهیم.

وی مهم ترین وظیفه آستان قدس رضوی را انسان‌سازی دانست و گفت: خدام بارگاه منور رضوی باید در امر انسان سازی تمام هم و غم خود را داشته باشند تا زائران با حضور در این بارگاه مقدس نمونه کاملی از جامعه توحیدی را مشاهده کنند.

تولیت جدید آستان قدس رضوی با قدردانی از خدمات ارزنده ایت الله واعظ طبسی و اعتماد رهبری نسبت به خود تصریح کرد: حضرت رضا(ع) به بنده لطف داشتند که اجازه خدمت رسانی در بارگاهشان را به بنده دادند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش های بسیاری در این آستان مقدس صورت گرفته است که این فعالیت ها باید ادامه یافته و حتی سطح این خدمات افزایش یابد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی حکم انتصاب خود را از دست رئیس دفتر مقام معظم رهبری دریافت کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...