نسخه چاپی

ادامه بارندگی‌ ها در شرق ایران

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: به غیر از شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر، آسمان بقیه مناطق كشور طی روز آینده صاف خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: به غیر از شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر، آسمان بقیه مناطق کشور طی روز آینده صاف خواهد بود.

احد وظیفه افزود: بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز شنبه 22 اسفند، سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده و سبب ابرناکی، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این روز با نفوذ زبانه پر فشار به نوار شمالی کشور، در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و سپس شمال شرق ابرناکی، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه، 23 اسفند نیز در شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران و گاهی رعد و برق رخ خواهد داد و بقیه مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر دوشنبه 24 اسفند، سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور شده و در نوارغربی و سپس دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: آسمان تهران در روز یکشنبه، کمی ابری همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 18 و 8 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه، کمی ابری، اوایل شب افزایش ابر و بارش باران با حداکثر و حداقل دمای 19 و 9 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...