نسخه چاپی

بیمارستان 50 تختخوابی سرطان ساخته می‌شود

قائم مقام مجمع خیرین سلامت كشور از ساخت بیمارستان 50 تختخوابی تخصصی سرطان با همت انجمن نیكوكاری سرطان ایران و خیرین در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان،سید عباس پورهاشمی ،اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی بیمارستان 50 تختخوابی سرطان امید مازندران دیروز در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: مجوز راه اندازی این بیمارستان 50 تختخوابه با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران و پیگیری حاج سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دریافت شده است.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشوربا اشاره به دستور وزیر بهداشت و موافقت با درخواست دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور برای ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل ،بیان کرد: خیر بابلی زمینی به مساحت 5000 هزار متر برای ساخت این بیمارستان اهدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با دکترریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در جلسه‌ای که با خیرین بابل انجام داده‌ایم همه برای ساخت این بیمارستان قول مساعدت وهمیاری داده‌اند.

پورهاشمی با بیان اینکه قرار شد که هماهنگی بیشتری با حضور ریاست دانشگاه بابل و دبیرکل مجمع خیرین برای بهره برداری به موقع انجام شود ،افزود: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خیرین در حوزه سلامت شهرستان بابل بسیارچشمگیرعمل کرده‌اند،بیان کرد: مدیرعامل انجمن نیکوکاری سرطان ایران و شخص جناب آقای حریری محور و متولی ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل است.

پورهاشمی با اشاره به تلاش جناب آقای حریری برای اخذ مجوز این بیمارستان، گفت: مدیر عامل محترم انجمن نیکوکاری سرطان ایران مدتی است که پیگیرساخت این بیمارستان تخصصی در منطقه است و دراین راه زحمات زیادی را متقبل شده است.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه حوزه سلامت نیازمند کمک مردم خیر در حوزه‌های کم برخوردار است، گفت: امیدوارم که مردم بابل با همتی که دارند برای ساخت این بیمارستان کمک کرده و این بیمارستان تخصصی در کمترین زمان ممکن ساخته شود.

۱۳۹۴/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...