نسخه چاپی

گواردیولا: این پیروزی تقدیم به هواداران

پپ گواردیولا،‌سرمربی بایرن مونیخ پس از برتری 4-2 تیمش در وقت‌های اضافه مقابل یوونتوس، این پیروزی را به هواداران حاضر در آلیانز آره‌نا تقدیم كرد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"،‌در حالی که یووه تا دقیقه 70 از بایرن 2-0 پیش بود، باواریایی ها در دقایق 73 و 91 گلزنی کردند و کار را به وقت‌های اضافه کشاندند و در نهایت با زدن دو گل دیگر، کار را به نفع خود به اتمام رساندند.پس از بازی، گواردیولا به تمجید از هواداران حاضر در ورزشگاه پرداخت و پیروزی را به آنها تقدیم کرد.
او گفت:" این یک بازی فوق‌‍العاده برای هواداران بود. ما مقابل فینالیست فصل گذشته و یک تیم بسیار خوب بازی کردیم.واقعا تیم ما خیلی خوب ظاهر شد. پیروزی مقابل تیم‌های ایتالیایی وقتی 2-0 عقب هستید بسیار کار سختی است."
فیلیپ لام،کاپیتان بایرن درباره بازی گفت:" در ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم. جو فوق‌العاده ای در ورزشگاه بود که ما توانستیم جلو بکشیم. می‌شد دید که در تقابل تیم های بزرگ،‌چقدر رقابت نزدیک است. ممکن بود درست قبل از نیمه اول گل سوم را دریافت کنیم. ولی می‌دانستیم که می‌توانیم نتیجه را از 2-0 برگردانیم و تعویضی‌هایمان عالی بودند. شب خیلی خوبی بود."

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...