نسخه چاپی

با كمترین هزینه در شهرگردش كنید

تهران شهر بزرگی است؛ آنقدر بزرگ كه بنا به گفته امرودی، معاون اجتماعی شهرداری تهران 38روز زمان لازم است تا از جادذبه‌های این شهر بازدید داشته باشید؛ بااین حال ایام تعطیلی نوروز فرصت خوبی است تا حداقل از فضاها و مكانهایی كه به سلیقه ما نزدیكتر است بازدید داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، نوروز فرصت خوبی برای گشت وگذار در کنار خانواده است؛ فرصتی که می‌توان با یک برنامه درست و منطقی از آن بیشترین بهره را برد، می‌توان با دوست و خانواده سفری به سبزی بوستانها داشت؛ به دل کوه پناه برد و حتی زیارتی از امامزاده‌ها و مساجد داشت و یا اینکه سفری بر زمان گذشته و حال داشت و بازدیدی از موزه های شهر داشته باشد.

در میانه این سیر و سفرها، حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده باشد و بر همین اساس شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن هماهنگی و همکاری با ستاد گردشگری و تهرانگردی نوروز مستقر در شهرداری تهران اقداماتی را به منظور انجام اطلاع رسانی محیطی و آگاهی بخشی به مسافران و شهروندان تهرانی انجام داده است.

برهمین اساس ایجاد شرایط آسان تر برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی از طریق تهران کارت، تهیه و چاپ نقشه خطوط و پایانه‌های اتوبوسرانی و توزیع آن بین میهمانان تهران و شهروندان، نصب پوسترها و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی مراکزتفریحی، موزه‏ ها و اماکن تاریخی شهرتهران که از طریق ستاد مرکزی گردشگری شهرداری تهران از جمله اقدامات اتوبوسرانی است.

قطعا اتوبوس آن هم در روزهای بدون ترافیک تهران؛ فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا با کمترین هزینه در شهر گردش کنید و چشم بر جهان دیدنی‌های شهر بگشایی. پس فرصت را غنیمت شمار.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...