نسخه چاپی

گوگل و قابلیت جدید پاسخگویی خودكار ایمیل‌ها

“پاسخگوی هوشمند” (smart reply) ویژگی جدید Gmail برای ایمیل‌های دریافتی است. این ویژگی تا سه پاسخ آماده بر اساس محتوای ایمیل‌ها ارائه می‌دهد. در‌حال حاضر این ویژگی در نسخه وب Gmail در دسترس است. وقتی امكان خواندن ایمیل‌ها برای گوگل میسر است، چرا قادر به پاسخ ایمیل‌ها نباشد! از این پس كاربران سرویس ایمیل گوگل می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی كرده و زحمت پاسخ‌ ایمیل‌ها را به ویژگی جدید پاسخگوی هوشمند Gmail بسپارند.

به گزارش نما این امکان برای Inbox، برنامه موبایل گوگل نیز وجود دارد. پاسخگوی هوشمند، ایمیل‌های شما را اسکن کرده و سپس تا 3پاسخ بر اساس محتوای ایمیل دریافتی، برای شما آماده می‌کند! شما می‌توانید مطالب را قبل از ارسال بررسی کنید، همچنین مدیریت صندوق نامه‌ها در Gmail تسهیل شده و شما با استفاده از الگوریتیم خاصی می‌توانید ایمیل‌های خود را دسته‌بندی کرده و نظم بدهید. این امکان برای شما فراهم است که به‌راحتی تصمیم بگیرید کدام ایمیل را بخوانید و کدام را نادیده بگیرید.

Ads پیج اینستاگرام آی‌تی‌رسان --- خرید پاور بانک --- اخبار و بررسی خودرو Ads

پاسخگوی هوشمند ممکن است خیلی ساده و سطحی‌ به نظر برسد، اما گوگل در بکارگیری از این ویژگی، از هوش ‌مصنوعی خاصی، که به‌عنوان “فراگیری عمیق” شناخته شده استفاده کرده است. گوگل با استفاده از “فراگیری عمیق” در سرویس‌هایی مانند ایمیل قادر است عملکرد شما را پیش‌بینی کرده و بدون نیاز به شما کار خود را انجام دهد.

پاسخگوی هوشمند، گوگل را به سطح جدیدی از مطالعه ایمیل‌ها ارتقا داده است. البته تا به امروز گوگل تقریبا از همین سرویس برای تشخیص اسپم‌ها و تبلیغات و … برای بررسی محتوای ایمیل‌ها استفاده کرده است.

alphago Hamed Feshki

در طول هفته گذشته گوگل قدرت هوش مصنوعی خود را در بازی باستانی گو به اثبات رساند (گو یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های تخته‌ای بشر است که در شرق آسیا محبوبیت زیادی دارد و از شهرت جهانی برخوردار است. مدت زمان انجام این بازی در مسابقات بین 1‌ ت ا‌6 ساعت است و گاها این بازی 16‌ ساعت تا دوروز پیاپی طول می‌کشد!) روز سه‌شنبه روبات آلفاگو‌ گوگل با پشت سر گذاشتن هوش انسان پس از 5‌ برد در فینال مسابقات توانست “لی سدل” قهرمان این مسابقات را در فینال شکست دهد. بازی‌گو به‌نسبت بازی شطرنج بسیار بازی انعطاف‌پذیرتری برای محک زدن هوش‌های مصنوعی در نظر گرفته می‌شود، مخصوصا برای ماشین‌ها که باید قدرت انتخاب مسیر داشته باشند و به ظاهر حرکت‌ها و نتایج آن بی‌نهایت هستند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...