نسخه چاپی

توزیع بُن خرید كتاب بین دانش‌آموزان ممتاز

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه بُن خرید كتاب فقط بین دانش‌آموزان ممتاز در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود، گفت: هنوز تعداد بُن‌ها مشخص نیست.

به گزارش نما؛ حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص موضوع بُن کتاب دانش‌آموزان ویژه نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: حدود دو سال پیش تفاهم‌نامه‌ای را با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد داشتیم و یکی از بندهای آن درباره بُن کتاب بود مبنی بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد که همه ساله بُن‌های خرید کتاب را در اختیار اقشار فرهنگی و کتابخوان، دانشجویان و غیره قرار می‌دهد، دانش‌آموزان را نیز در این طرح اضافه کند.

وی افزود: مقرر شده است که امسال این بند برای اولین سال اجرایی شود و بنا داریم بُن خرید کتاب را به دانش‌آموزان ممتاز در بخش‌‌های مختلف اعم از درسی و علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و معارف اسلامی، المپیادها، ورزشی و تشکل‌های دانش‌آموزی اهدا کنیم.

کفاش با بیان اینکه هنوز میزان این بُن‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: ناگزیر به اولویت‌بندی هستیم چرا که میزان بُن‌های تخصیص یافته به اندازه تمام دانش‌آموزان نخواهد بود به همین دلیل معیارها و ملاک‌هایی را پیش‌بینی کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به موضوع رفت و آمد دانش‌آموزان به نمایشگاه کتاب، ترجیحاً برنامه‌ریزی می‌کنیم در سال اول، بُن‌ها بین دانش‌آموزان تهران و شهرها و استان‌های اطراف تهران توزیع شود.

۱۳۹۵/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...