نسخه چاپی

انفجار در مشهد

پژواك صدای انفجار عصر چهارشنبه در ارتفاعات جنوبی مشهد موجب ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان ساكن در مناطق هاشمیه، آب و برق و بولوار صیاد شیرازی شد.

به گزارش نما ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه صدای انفجاری مهیب همراه با متصاعد شدن دود غلیظ با رنگ گوگردی در محدوده پارک خورشید مشهد موجب رعب و وحشت بسیاری از شهروندان مشهدی شد.
یک منبع آگاه در همین رابطه گفت: صدای انفجار شنیده شده در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد ناشی از انفجار در مجموعه کمربند جنوبی برای تخریب کوه های و موانع جاده سازی بوده است.

شایان ذکر است شدت صدای این انفجارات به حدی بود که در مناطق صیاد شیرازی، آب و برق،هاشمیه و آزادگان و رضا شهر شنیده شد.
شنیده ها حاکی از عملیات راهسازی و انفجار در کوه های مجاور این مناطق در راستای عملیات راهسازی اتصال بلوار برونسی به بزرگراه باغچه است. گفتنی است محمود کریمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد در همین رابطه در گفت و گو با شبکه خراسان رضوی گفت: پیمانکار بنیاد مسکن انفجارات را انجام داده و نمایندگان ویژه این اقدامات نیز در محل حضور داشتند اما صدای این انفجارات نامتعارف بوده است.
سرهنگ بوستانی رئیس پلیس شهر مشهد نیز در گفت و‌گوی زنده تلفنی با برنامه اشاره شبکه خراسان رضوی جزئیات بیشتری از انفجار عصر امروز جنوب مشهد ار بیان کرد و گفت: مشخص شد این رشته انفجارات توسط شرکت آتشباری خدمات اکتشافی کشور برای احداث کمربند جنوبی شهر صورت گرفته و بلافاصله با حضور هیئتی از فرمانداری و دادستانی مشهد در محل تصمیماتی گرفته شد و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت های این شرکت درآن منطقه جلوگیری بعمل آمد.
وی کانون حادثه را روستای چهارچشمه اعلام کرد و افزود تعدادی از واحد ها در آن محل دچار خسارت شده‌اند و تحقیقات بیشتر پیرامون این حادثه توسط مراجع ذی صلاح در دست اقدام است.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...