نسخه چاپی

یكی از مربیان لیگ برتر امروز اخراج می‌شود؟

عکس خبري -يکي از مربيان ليگ برتر امروز اخراج مي‌شود؟

استیماچ وضعیت خوبی در سپاهان ندارد و شاید پیش از پایان فصل از باشگاه اصفهانی كنار گذاشته شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ روز گذشته در كنفرانس خبری بازی سپاهان و استقلال، استیماچ در پاسخ به این سوال كه آیا ممكن است در صورت باخت به استقلال از سرمربیگری سپاهان كنار گذاشته شوی؟ گفت: «نه، چنین اتفاقی نمی افتد.» اما این فقط نظر خود استیماچ است و شاید مدیران سپاهان چنین نظری نداشته باشند.
استیماچ كه آمده بود سپاهان را از نتایج نسبتا ضعیف نجات بدهد، خودش نتایجی ضعیف تر از مربی قبلی گرفته و در مدت حضورش در سپاهان، در لیگ برتر 2 برد، 7 مساوی و 4 باخت را با زردپوشان تجربه كرده كه این اصلا برای سپاهانی ها نتایج خوبی نیست. سپاهان كه در طول 14 دوره گذشته لیگ، به جز لیگ برتر اول، همیشه مدعی قهرمانی بوده و در رده های بالایی جدول حضور داشته، امسال حتی امید زیادی به كسب سهمیه آسیایی هم ندارد.
به همین دلیل است كه صبر هواداران سپاهان لبریز شده و اخیرا بعد از هر نتیجه تیم شان، لب به اعتراض می گشایند. هفته گذشته هم پس از آن كه سپاهان بازی دو بر یك برده را با نتیجه دو بر دو مقابل ملوان به پایان رساند، دوباره هواداران اعتراض كردند تا نشان دهند كه دیگر راضی به ماندن استیماچ نیستند.
حالا بازی استقلال هم برای هواداران و هم برای مدیران باشگاه سپاهان حیاتی تر از بازی با ملوان است و در صورتی كه تیمشان نتواند نتیجه ای مطلوب در این بازی بگیرد، اصلا بعید نیست كه تغییراتی در كادر فنی خود ایجاد كنند.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...