نسخه چاپی

نحوه بلیت‌فروشی دربی 82

یكی از مهمترین تصمیماتی كه در جلسه شورای تامین استان برای دربی ۸۲ گرفته شد در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در حد مجاز بود و بر این اساس بلیت فروشی آن به صورت الكترونیكی صورت می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، صبح امروز (یکشنبه) نشست شورای تامین استان تهران برای برگزاری هر چه بهتر دربی با حضور مهدی تاج، نماینده حراست سازمان لیگ، معاون سیاسی امنیتی استان تهران و دیگر مسئولان مربوطه در محل سازمان لیگ برگزار شد.

در این نشست حاضرین در مورد مسائل مربوط به برگزاری دربی 82 هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند. یکی از مهمترین تصمیماتی که در جلسه شورای تامین گرفته شد در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در حد مجاز بود. با توجه به حساسیت فوق‌العاده‌ای که دربی 82 دارد مسئولان ارگان‌های مختلف پیش‌بینی کردند تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند و از این‌ رو تمهیداتی را در این مورد اندیشیدند.

بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای تامین، قرار بر این شد که بلیت فروشی دربی 82 به صورت الکتریکی باشد و ساعت 12 روز جمعه 27 فروردین نیز در ورزشگاه آزادی به روی هواداران سرخابی باز شود، ضمن اینکه سازمان لیگ از ظهر جمعه تا زمان آغاز دربی مراسم‌های مختلفی را برای هواداران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته است.

۱۳۹۵/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...