نسخه چاپی

ضبط ۲۰ هزار یونیفورم نظامی ارسالی عربستان برای داعش

نیروهای امنیتی اسپانیا موفق شدند حدود ۲۰ هزار یونفورم نظامی و مقداری ملزومات نظامی كه از عربستان به این بنادر این كشور ارسال شده بود و قرار بود نهایتا به دست داعش و النصره برسد را كشف و ضبط كنند.

به گزارش نما به نقل از اسپوتنیک، پلیس اسپانیا حدود 20 هزار یونیفورم‌ و مقداری ملزومات نظامی که از عربستان وارد بنادر این کشور شده و قرار بود به دست داعش و النصره برسد را کشف و ضبط کرد. این محموله که در سه کانتینر بارگذاری شده بود در اوایل ماه مارس از عربستان سعودی وارد اسپانیا شده بودند.

دو کانتینر از این محموله در شهر والنسیا و یکی دیگر در شهر الگسیراز در جنوب این کشور ضبط شده‌اند. تمامی این محموله‌ها مربوط به یک شبکه از شرکت‌های بین‌المللی است.

روزنامه ال‌پاییس گزارش داد که منشاء این یونیفورم‌ها یکی از کشورهای عضو ناتو است که قرار بود پس از انتقال به اسپانیا، به بندر مرسین ترکیه ارسال شوند و از آنجا به شهر باب‌الهوا که مرز بیبن سوریه و ترکیه است منتقل شوند.

این یونیفورم‌ها در نتیجه تحقیقات مرتبط با دستگیری 7 مظنون مرتبط با فعالیت‌های تروریستی در اوایل ماه فوریه، کشف شده‌اند. افراد بازداشت‌شده متهم بودند که حمایت لجستیکی و مالی برای گروه‌های تروریستی فعال در سوریه و عراق فراهم می‌کردند.

۱۳۹۵/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...