نسخه چاپی

رییس راه آهن ایتالیا اعلام كرد؛

اعلام آمادگی راه آهن ایتالیا برای همكاری با راه آهن ایران

رییس راه آهن ایتالیا در دیدار با مدیرعامل راه آهن، همكاری و مشاركت خود را با راه آهن ایران در راستای برگزاری دوره های آموزشی و قطارهای سریع السیر اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ماتزون چینی رییس راه آهن ایتالیا به همراه هیاتی با مدیر عامل شرکت راه آهن کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

بنابر این گزارش؛ طی این دیدار پور سید آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن ضمن معرفی راه آهن و پروژه های ریلی ، اهمیت هر کدام از آنها را بازگو کرد.

در این جلسه از پروژه های مهمی چون خطوط سریع السیر محور قم – اراک و تهران – همدان یاد شد که به عنوان پروژه های مهم در کشور، می توانند استفاده از خطوط سریع السیر را توسعه دهند.

این گزارش می افزاید؛ مدیر عامل شرکت راه آهن با بیان اینکه ترانزیت و توسعه آن در کشور از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است، همکاری خود را با راه آهن ایتالیا در همه بخش های ریلی اعلام کرد و در مقابل، هیات راه آهن ایتالیا اعلام آمادگی کردند که در همه زمینه ها به خصوص برگزاری دوره های آموزشی فنی با راه آهن ایران همکاری می کنند.

همچنین رئیس راه آهن ایتالیا اعلام داشت که در زمینه پرداخت وام های آسان با بهره پایین و همچنین قطارهای سریع السیر با ایران همکاری خواهد کرد.

گفتنی است؛ قبل از این دیدار نخست وزیر ایتالیا و رییس جمهور ایران در کاخ ریاست جمهوری تفاهماتی را در بخش های مختلف به خصوص ریلی به امضا رسانده بودند

۱۳۹۵/۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...