نسخه چاپی

صورتحساب مالیاتی پوتین هم منتشر شد

به گزارش نما - واحد مرکزی خبر نوشت: انتشار اظهارنامه مالیاتی ولادیمیر پوتین دو هفته پس از آغاز رسوایی «اسناد پاناما» صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه بر اساس اظهار نامه مالیاتی ولادیمیر پوتین که روز جمعه منتشر شد وی در سال 2015، هشت میلیون و نهصد هزار روبل معادل یکصد و هجده هزار و دویست یورو درآمد کسب کرده است که این مبلغ نسبت به سال 2014، یک میلیون و سیصد هزار روبل بیشتر است.

براساس این اظهارنامه وی همچنان مالک یک آپارتمان هفتاد و هفت متر مربعی، پارکینگ، سه خودروی متعلق به دوران اتحاد جماهیرشوروی سابق و یک کاروان متصل به خودرو است.

انتشار اظهارنامه مالیاتی ولادیمیر پوتین دو هفته پس از آغاز رسوایی «اسناد پاناما» صورت گرفته است.

به گفته کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی، نزدیکان ولادیمیر پوتین و از همه مهمتر سرگئی رولدوگین نوازنده روس، دو میلیارد دلار در بانک ها و شرکت های صوری خارج از کشور مخفی کرده اند.

به گفته این کنسرسیوم بین المللی، سرگئی رولدوگین به علاوه چند شرکت برون سرزمینی در ارتباط با شرکت های دولتی روسیه را در اختیار دارد.

رییس جمهوری روسیه با تاکید بر این که سرگئی رولدوگین تمامی در آمدی که بدست آورده است را برای خرید ابزار موسیقی به ویژه دو عدد ویلن، دو عدد ویلنسل و اشیاء منحصر به فرد هزینه کرده است، هرگونه فساد مالی را رد کرد.

ولادیمیر پوتین در نشست سالانه پرسش و پاسخ با مردم کشورش در تلویزیون ،روز پنجشنبه اذعان کرد «اطلاعات اسناد پاناما درست بود اما وی تضمین کرد این اطلاعات هیچ چیز غیرقانونی را افشا نمی کنند.

رییس جمهوری روسیه آمریکا را به نقش داشتن در پشت پرده این« تحریکات» متهم کرد.

۱۳۹۵/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...