نسخه چاپی

عربستان: هر مجازاتی در نظر بگیرند، به ایران نخواهیم رفت!

جنگ فوتبالی عراق و عربستان بیشتر و بیشتر شده است. عراقی‌ها هم‌چنان اصرار دارند كه بازی‌های تیم ملی این كشور در ایران برگزار شود اما سعودی‌ها بار دیگر تاكید كردند كه به هیچ وجه در خاك ایران به میدان نخواهند رفت.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که ایران را به عنوان میزبان نهایی بازی‌های خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرده است. عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این باره گفت: طبیعی است که فدراسیون فوتبال عراق به دنبال منافع شخصی خود باشد. ما ایران را انتخاب کرده‌ایم چرا هواداران ما به راحتی وارد ایران می شوند و می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند و البته باید این نکته را هم گفت که پیش از این که ایران را انتخاب کنیم با دو کشور لبنان و اردن مذاکراتی داشتیم اما آنها اعلام کردند که نمی‌توانند از تیم ما میزبانی کنند و به همین خاطر هم چاره‌ای نداشتیم تا ایران را انتخاب کنیم.

با وجود این که عراق اصرار دارد که بازی‌های این کشور در انتخابی جام جهانی در ایران برگزار شود، اما فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد که به هیچ وجه در ایران به میدان نخواهد رفت.

عدنان المعیبد، سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان گفت: در هیچ حالتی در ایران به میدان نمی‌رویم و هیچ کس نمی تواند ما را وادار به بازی کردن در ایران کند. هر چه بر ما فشار آورند و هر جریمه و مجازاتی را در نظر گیرند باز هم در ایران بازی نخواهیم کرد.

۱۳۹۵/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...