نسخه چاپی

خبرنگار هتاك عربستانی ممنوع التصویر شد!

سعودی‌ها در نمایشی جدید خبرنگار هتاك خود را ممنوع التصویر كرده تا با این سیاه نمایی رضایت مردم عراق را كسب كنند و میزبانی تهران را از آنها بگیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، درگیری‌ها میان دو فدراسیون عراق و عربستان برای میزبانی ایران همچنان ادامه دارد. پس از توهین برخی رسانه‌های عربستان به رئیس فدراسیون عراق به خاطر انتخاب تهران برای میزبانی بازی‌هایش این اختلافات بیشتر شد تا جایی که فدراسیون عراق از همتای عربستانی خود خواستار عذرخواهی رسمی شد اما سعودی‌ها این درخواست را رد کردند و احمد عید رئیس فدراسیون عربستان با همتای عراقی خود تماسی تلفنی داشته و از او به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرد.

عبدالعزیز المریسل سردبیر روزنامه ورزشی عربستان که به عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون عراق اهانت کرده بود، پیش از این از برنامه زنده شبکه " الریاضیه 24" رسما عذرخواهی کرد. اما تمام این‌ها به نظر نمایشی بیش نیست.

در جدیدترین اقدام سعودی‌ها برای تکمیل کردن سناریوی خود خبرنگار هتاک خود را ممنوع التصویر کردند و خطاب به تمام شبکه‌های عربستان اعلام کردند که او حق حضور در برنامه‌ها را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این خبرنگار هتاک عربستانی دوباره به این حکم واکنش نشان داده است و در توئیتر خود اظهار داشت که او هرگز از کارهای خود دست بر نمی‌دارد. سعودی‌ها که در ابتدا کارشکنی خود را مقابل عراقی‌ها با بهانه‌جویی آغاز کرده بودند ولی دیدند که این حربه جواب نمی‌دهند حال می‌خواهند با اقدامات نمایشی رضایت فدراسیون عراق کسب کند تا تهران را به عنوان میزبان انتخاب نکند.

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...