نسخه چاپی

«یوسف سلامی» سفیر فرهنگ سلامت پایتخت شد

عکس خبري -«يوسف سلامي» سفير فرهنگ سلامت پايتخت شد

مراسم تجلیل از خانواده محترم شهدای مدافع سلامت و تقدیر از پزشكان، پرستاران و كاركنان بیمارستان نیروی دریایی برگزار و "یوسف سلامی" سفیر فرهنگ سلامت پایتخت شد.

به گزارش نما ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از خانواده شهدای سلامت گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم، بار دیگر از سوی مدافعان سلامت برای مردم تداعی شد.
علی‌اکبر شیرکوند افزود: ایثار و فداکاری مدافعان سلامت مانند کار اطلاعات عملیات است که در دل خطر مشغول کار هستند. البته امروز برخی از مردم با بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی کار پزشکان و مدافعان سلامت را مشکل می‌کنند، اما روحیه جهادی این عزیزان ستودنی است.

«یوسف سلامی» سفیر فرهنگ سلامت پایتخت شد
شیرکوند با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در این اداره مجموعه «چهل جرعه از دفاع مقدس» را برنامه ریزی کردیم که تقدیر از مدافعان سلامت یکی از آن‌ها است. برنامه‌های دیگری نیز مانند انتشار پوستر‌هایی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی انجام شده است.
در این مراسم به پاس قدردانی از اصحاب رسانه که مجدانه برای اطلاع رسانی بیماری کرونا ایثار می‌کنند از "یوسف سلامی خبرنگار حوزه اجتماعی خبرگزاری صدا و سیما" به عنوان سفیر فرهنگ سلامت پایتخت تقدیر شد.
صداوسیما

۱۳۹۹/۷/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...