نسخه چاپی

پیرهادی عنوان كرد:

كارت زرد شورای شهر تهران به شهرداری

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اگر شهرداری تهران در ارسال برنامه بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور بیش از این تاخیر كند، شورا به شهرداری تذكر خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، محسن پیرهادی درباره چرایی تاخیر در ارسال دیرکرد برنامه بازگشایی پیاده راه 17 شهریور به شورای شهر تهران،‌گفت: ‌قرار است به زودی این امر محقق شود و با پیگیری اخیر هیات رئیسه قرار است در هفته آینده این مساله بررسی شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در حال بررسی بیشتر این مساله هستند و این می‌تواند علتی برای دیرکرد برنامه بازگشایی این پیاده راه باشد،‌ تاکید کرد: در صورتی که شهرداری تهران در ارسال این برنامه دیرکرد کند از طریق شورای شهر تهران تذکر به شهرداری ارسال خواهیم کرد.

با توجه به اعتراض اعضای شورای شهر تهران نسبت به مشکلات موجود در میدان شهدا و تجمع معتادان و ولگردان در این پیاده راه،‌ اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران تکلیف کردندکه تا پایان فروردین ماه برنامه عملیاتی خود را برای بازگشایی این مسیر که مصوبه شورای شهر تهران نیز ندارد، به شورا ارایه کنند.

این برنامه با اتمام فروردین ماه هنوز به شورا ارسال نشده است، در حالی که ناصر امانی معاون شهردار تهران پیش از این به خبرنگار ما اعلام کرده بود که این برنامه تهیه شده است و به یکی از معابر این محدوده برای تردد خودروها بازگشایی خواهد شد.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...