نسخه چاپی

3 بازیكن جدید در تیم ملی والیبال

هفته ششم تمرین تیم ملی والیبال با حضور سه بازیكن جدید در تمرین گروه دوم آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از کاپ،هفته ششم تمرین تیم ملی والیبال ایران در حالی آغاز شد که امین اسمعیل نژاد، سلیم چپرلی و شایان حمودی سه بازیکن جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال در گروه دوم هستند.

فهرست بازیکنان دو گروه تمرینی تیم ملی والیبال در هفته ششم به قرار زیر است:

گروه اول : 16 بازیکن شامل سعید معروف، سید محمد موسوی، علیرضا مباشری، عادل غلامی، آرمین تشکری، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، محمد جواد معنوی نژاد، مهدی مهدوی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مسعود غلامی و مصطفی شریفات تمرین کردند.

گروه دوم: 18 بازیکن شامل حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، علی نودوزپور، امین علوی، محمدرضا موذن، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مهدی رنجبر، علی شفیعی، محمد فلاح، رحمان داودی، بابک امیری، امیر علی محمد فتحعلی، علی جلالی، امین اسمعیل نژاد، سلیم چپرلی، شایان حمودی و محمد رضی پور.

تمرینات این هفته نیز همانند هفته های گذشته در دو نوبت صبح و عصر برای دو گروه پیگیری خواهد شد که بازیکنان گروه اول صبح ها از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 13 و 30 و در نوبت عصر از ساعت 17 و 30 تا 20 تمرین خواهند کرد.

همچنین تمرین گروه دوم در نوبت صبح از ساعت 8 و 30 دقیقه شروع می شود و تا 10 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت و عصر ها نیز از ساعت 15 تا 17 این گروه تمرین می کند.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...