نسخه چاپی

گروه هتل‌های لوور در ایران ۳ هتل می‌سازد

شعبه گروه هتل های زنجیره ای لوور در خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام كرد در آستانه امضای موافقتنامه هایی به منظور احداث ۳ هتل در ایران قرار دارد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از پایگاه خبری عربین بیزنس، شعبه گروه هتل های زنجیره ای لوور در خاورمیانه و شمال آفریقا در آستانه امضای موافقتنامه هایی به منظور احداث 3 هتل در ایران قرار دارد. این اولین حضور این گروه در ایران از زمان لغو تحریم های غرب است.

امین موکرزل، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای هتل های لوور گفت، این گروه در مراحل نهایی مذاکرات با یک سرمایه گذاری ایرانی برای گشایش یک هتل 300 اتاقی با برند رویال تولیپ در تهران است.

وی افزود، انتظار می رود این قرارداد با یک «شرکت چندمنظوره ایرانی» در طی 2 هفته آینده به امضا برسد. همین شرکت می خواهد دومین هتل گروه لوور را احتمالا در خارج از تهران احداث نماید. این قراردادها اولین تجربه این سرمایه گذار در بخش هتل داری خواهد بود.

گروه هتل های زنجیره ای لوور همچنین در حال رایزنی برای احداث سومین هتل خود توسط یک سرمایه گذار دیگر است، اما این مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.

موکرزل افزود: «ما ایران را به عنوان یک بازار قوی و امیدوار کننده شناسایی کرده ایم که نیازمند حضور برندهای هتل های بین المللی برای ایجاد شهرت و اعتبار است.»

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...