نسخه چاپی

6.5 هكتار از باغ پرندگان تهران به زیر تور می رود

شهردار منطقه چهار تهران از آغاز ساخت از فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان لویزان خبر داد و گفت: فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان در فضایی به مساحت 6.5 هكتار با سرعت در حال انجام است.

به گزارش نما به نقل از برنا، سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: فاز نخست این مجموعه تفریحی و گردشگری که مساحت آن 16 هکتار و در محدوده دشتچر نام دارد، در سال 1392 توسط شهردا محترم تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش مهم و قابل توجهی از فاز دوم این پروژه مربوط به ستون و کابل و تورهای در نظر گرفته شده برای سقف فضای پرندگان است، گفت: فضای مربوط به پرندگان آبچر با فنس و توری با ارتفاعی حدود 50 متر پوشیده می شود و پرندگان به صورت آزاد در این محدوده پرواز می کنند.

شهردار منطقه 4 افزود: عملیات نصب کابل و توری‌های محدوده پرندگان آغاز شده است و طبق برنامه زمانبندی به همراه نصب تور تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این پروژه از محصولات داخل کشور استفاده شده است افزود: در عملیات ساخت این فاز، سازه های مقاوم داخلی بکار گرفته شده است که ارتفاع این سازه ها 35 الی 50 متر است و با 12 ستون اصلی ساخت داخل و در حال نصب است.

بهاری افزود: با تکمیل فاز دوم، پروژه 22 هکتاری باغ پرندگان به طور کامل تکمیل شده و ان شاءالله پس از محوطه سازی و و توسعه فضای سبز، نیمه اول سال 1396 به بهره برداری عموم خواهد رسید.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در فازدوم این پروژه نیز بیش از 10 هزار پرنده آبچر با محدودیت پرواز به این مجموعه بی نظیر اضافه خواهد شد.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...