نسخه چاپی

مرگ دو كرمانی بر اثر برخورد صاعقه

سخنگوی سازمان امداد و نجات ضمن اشاره به عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی سه استان كشور در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه دو تن از هموطنان در كرمان به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات ضمن اشاره به عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی سه استان کشور در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه دو تن از هموطنان در کرمان به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.

سید مصطفی مرتضوی در توضیح عملیات امدادگران در سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته گفت: طی شبانه رور گذشته سه استان خراسان رضوی و جنوبی و کرمان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

به گفته ویریال 17 شهر و روستا در مناطق تحت تاثیر سیل امدادرسانی شدند و همچنین 291 تن از خدمات امداد و نجات بهره مند شدند.

مرتضوی با اشاره به برپایی سه دستگاه چادر در مناطق تحت تاثیر سیل گفت: 14 تن از سیل زدگان اسکان اضطراری داده شدند. همچنین یک تن از مصدومان جهت دریافت خدمات لازم به مرکز درمانی منتقل شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات افزود: همچنین تخلیه آب از 22 واحد مسکونی صورت گرفته و هفت دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

وی گفت: متاسفانه دو تن از هموطنان در روستاهای جلال آباد و جلگه شهرستان ساردوئیه استان کرمان به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.

مرتضوی افزود: 50 تخته پتو، 18 قوطی کنسروجات و 150 قرص نان میان متاثران سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

۱۳۹۵/۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...