نسخه چاپی

مرگ مشكوك نوعروس بعد از شركت در مراسم شیرینی خوران خواهرشوهر

به گزارش نما - ایران نوشت: نوعروس بعد از میهمانی شیرینی خوران خواهر شوهرش به طرز مشکوکی جان خود را از دست داد.

این نوعروس جوان الهام نام داشت. او چندی پیش با مردی به نام احمد ازدواج کرد. الهام و شوهرش پنجشنبه هفته قبل برای شرکت در مراسم شیرینی خوران خواهر شوهر از خانه بیرون رفتند. او بعد از این میهمانی به خانه پدرش برگشت، اما حال نوعروس جوان اصلاً خوب نبود. او ناگهان دچار تهوع شدید شد و بیهوش روی زمین افتاد. با سر و صدای پدر و خانواده الهام، همسایه‌ها نیز در صحنه حاضر شدند و موضوع را به مرکز اورژانس 115 اطلاع دادند.

تکنیسین‌ها بلافاصله در محل حاضر شدند و با انجام معاینات اولیه، مرگ زن جوان تأیید شد. با گزارش مرگ مشکوک این زن جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 27 مشهد در محل حاضر شدند و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند.

جسد به دستور مقام قضایی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای کشف راز مرگ مشکوک نوعروس ادامه دارد.

پدر الهام در حالی که ناراحت بود درباره چگونگی ماجرا گفت: دخترم و شوهرش به مجلس شیرینی خوران خواهر دامادم رفته بودند. بعد از این مراسم احمد او را به خانه ما آورد. حالش اصلا خوب نبود. حالت تهوع شدیدی داشت و مدام حالش به هم می‌خورد. فکر نمی‌کردم مشکلی برایش درست شود و نیازی به انتقال او به بیمارستان باشد. چند دقیقه بعد روی زمین دراز کشید. هر چه رویش آب ریختم فایده‌ای نداشت و واکنشی نشان نمی داد. همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و آمبولانس 115 بلافاصله در محل حاضرشد اما با معاینه اعلام داشتند دخترم مرده است.

۱۳۹۵/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...