نسخه چاپی

آمار عجیب دزدی كودكان در انگلیس

جمعیت انگلیسی كودكان درمورد استفاده جنسی از این كودكان و نیز استفاده های نامشروع گروههای تبهكار از آنان هشدار داده اند.

به گزارش نما، خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره ، جمعیت خیریه کودکان در انگلیس اعلام کرد فقط در لندن، روزانه هفتاد کودک ربوده می شوند.

گزارش جمعیت خیریه انگلیسی کودکان نشان می دهد هر روز فقط در لندن، هفتاد کودک ربوده می شوند.

این گزارش ناقوس خطر را در انگلیس به صدا درآورده است زیرا بالاترین آمار ربوده شدن کودکان در اروپا است.

هرچند انگیزه ربایندگان کودکان در انگلیس فراوان است اما جمعیت انگلیسی کودکان درمورد استفاده جنسی از این کودکان و نیز استفاده های نامشروع گروههای تبهکار از آنان هشدار داده اند.

در گزارش جمعیت انگلیسی کودکان، از کودکانی سخن گفته شده است که بیست و هفت سال پیش ربوده شده اند اما والدین آنان همچنان امیدوارند که کودکانشان باز گردند.

پیتر بوکسیل پدر یکی از این کودکان گفت ربوده شدن فرزندمان بسیار هراسناک بود و گویی زمان با ربوده شدن او متوقف شد و ما ماهها از خانه خارج نشدیم به این امید که به خانه بازگردد و کسی باشد که در را برای او باز کند.

کارلی آدامز از کارکنان جمعیت خیریه کودکان در انگلیس گفت کودکانی که از خانه ربوده می شوند در معرض سوء استفاده جنسی و خرید و فروش مواد مخدر قرار دارند و گاه گروههای تبهکار آنان را در اختیار می گیرند.

برخی از کارشناسان پلیس انگلیس را متهم می کنند که به سبب برخورد نادرست با حادثه ربوده شدن کودکان، جان آنان را در خطر قرار می دهد.

با این حال پلیس انگلیس تاکید کرد همه تلاشش این است که بدون توجه به اصل و نسب یا نژاد کودکان ، از ربوده شدن آنان جلوگیری کند. الیسون نوکام از افراد پلیس اسکاتلندیار گفت ما به سرعت به تقاضاها درمورد ربوده شدن کودکان پاسخ می دهیم و متخصصان بخش جرائم موضوع را بررسی می کنند و ممکن است در این مورد اقدامات ضد و نقیض هم دیده شود اما ما براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم عمل می کنیم.

کارشناسان اعلام کردند کودکان یا از خانه و یا از مراکز بهزیستی، به علل مختلف ربوده می شوند که از جمله آنها، قرار گرفتن در معرض خشونت خانوادگی است.

۱۳۹۵/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...