نسخه چاپی

ایران در خاورمیانه میدان داری می كند

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ كربلا گفت: امروز ایران اسلامی در نزدیكی مرزهای فلسطین اشغالی و در منطقه خاورمیانه میدان‌داری می‌كند.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، سردار حمیدرضا رستمیان سه‌شنبه‌شب در مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم و بسیجیان گردان امام حسین (ع) چالوس اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان تهدیدهای نظامی در نزدیکی ما اتفاق می‌افتاد، اما به برکت خون شهدا همه این خطرات پشت سر گذاشته شد و امروز در امنیت کامل هستیم

وی به دلایل امنیت موجود در کشور اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین عامل ایجاد چنین امنیتی، وجود مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار اصلی جامعه و نیز وجود ملتی آماده و پابه‌رکاب است.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا بابیان اینکه ایران در سال‌های اخیر به اقتدار بالای داخلی دست‌یافته است، تصریح کرد: امروز در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی، ایران در منطقه خاورمیانه میدان‌داری می‌کند.

رستمیان خاطرنشان کرد: دشمن با پیاده کردن طرح اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات، ناامنی را به مرکز مقاومت یعنی ایران انتقال دهد، اما باوجود مدافعان حرم در وسط میدان، پنج سال است که دشمن زمین‌گیر است.

وی بابیان اینکه همه ملت مدیون شهدای مدافع حرم هستند، گفت: تکفیری‌ها در حقیقت عروسک‌های استکبار جهانی هستند و در برابر ایران عددی نیستند.

فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا به رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ۱۴ ساعت مقاومت در خان طومان یادآور اقتدار لشگر ۲۵ کربلا است که حتی دشمن را هم به اعتراف مجبور کرده است.

این مسئول بابیان اینکه کینه دشمنان ما به جنگ جمل بازمی‌گردد، اما اراده شیعه از همه این‌ها بالاتر است، گفت: قدرت بازدارندگی اصلی مهم در حفظ امنیت است و با آمادگی نیروهای ما، باوجود حضور چندساله آمریکا در خلیج‌فارس هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

۱۳۹۵/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...