نسخه چاپی

اولین اظهارنظر سرمربی صنعت نفت در لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به دنبال حضور در یك جایگاه مناسب هستیم و فكر می‌كنم قرار گرفتن در رده ۸ تا ۱۲ جدول خوب باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، نادر دست‌نشان در مورد ادامه فعالیتش در نفت آبادان گفت: امروز با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و در نهایت ادامه همکاری‌ام با باشگاه قطعی شد.

وی در مورد اینکه آیا لیست نفرات موردنیاز خود را به باشگاه ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: بله، لیستم را به باشگاه داده‌ام و امیدوارم بتوانیم با افراد موردنیاز به تعامل برسیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در رابطه با اینکه آیا دستیارانش تغییر خواهند کرد، اظهار داشت: دستیاران سابق فعلا در تیم هستند، اما احتمالا یکی، دو نفر به کادر اضافه خواهند شد.

دست‌نشان در رابطه با اینکه چه مقدار از نفرات فصل قبل حفظ می‌شوند، تصریح کرد: تلاشمان این است که 50-60 درصد تیم را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از نظر مالی مشکلی وجود ندارد، گفت: مسئولان باشگاه این قول را داده‌اند که از لحاظ مالی شرایط تیم را فراهم کنند و مشکلی به وجود نیاید.

سرمربی نفت در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن خارجی هم هستند، عنوان کرد: بدون شک اگر نتوانستیم نیازهایمان را از طریق جذب داخلی رفع کنیم، بازیکن خارجی خواهیم گرفت.

وی در مورد زمان شروع تمرینات عنوان کرد: از 18 خرداد کارمان را با برگزاری تست از نفرات بومی و بااستعداد آغاز می‌کنیم و بازیکنان اصلی از 20 خرداد به تمرینات اضافه می‌شوند.

دست‌نشان در مورد اینکه هدفش در لیگ بعد چیست، عنوان کرد: هدف ما قرار گرفتن در یک جایگاه مناسب است، جایگاهی که کارشناسان و هواداران نسبت به آن دید مثبتی داشته باشند، فکر می‌کنم در سال اول بازگشت به لیگ حضور در جایگاه 8 و 12 خوب باشد.

۱۳۹۵/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...