نسخه چاپی

كنسرت تابستانی «سالار عقیلی» در ایران

تور كنسرت «میخانه خاموش» به آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» و خوانندگی «سالار عقیلی» در حالی به پایان رسید كه آخرین كنسرتِ این گروه در شهر «واترلو»ی كانادا بود.

به گزارش نما به نقل از موسیقی ما: تور کنسرت «میخانه خاموش» به آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» و خوانندگی «سالار عقیلی» در حالی به پایان رسید که آخرین کنسرتِ این گروه در شهر «واترلو»ی کانادا بود.

«سعید فرج‌پوری» و «سالار عقیلی» تابستان در ایران کنسرت می‌دهند

در تور «میخانه خاموش» علاوه بر خود فرج پوری، حسین بهروزی‌نیا (بربت)، حریر شریعت‌زاده (دف) هامین هنری (تنبک) می‌نوازند و سالار عقیلی نیز اجرای این قطعات را برعهده دارد. کنسرت آلبوم «میخانه خاموش» در سه بخش اجرا می‌شود. در بخش اول قطعاتی از آلبوم «میخانه خاموش» اجرا می‌شود.

این آلبوم مجموعه‌ای از قطعات و تصانیفی است که سعید فرج‌پوری روی اشعاری از مهدی اخوان ثالث، هوشنگ ابتهاج (ه. الف. سایه)، سیاوش کسرایی، مولانا و ابوالقاسم لاهوتی تصنیف کرده است. بخش دوم به اجرای آثار بی‌کلام حسین بهروزی‌نیا اختصاص دارد و در بخش سوم تعدادی از آثار قدیمی و خاطره‌انگیز، بازخوانی و بازسازی شده است.

این در حالی است که «فرج‌پوری» درباره فعالیت‌هایش در ایران هم می‌گوید: «تابستان سال جاری -اواخر مردادماه- ممکن است اجرایی جدید را همراه با سالار عقیلی روی صحنه ببریم.»

چندی پیش نیز دو آلبوم موسیقی به نام های «قافله سالار عشق» و «از تنهایی گریه مکن» با صدای «سالار عقیلی» راهی بازار موسیقی کشور شده است.

۱۳۹۵/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...