نسخه چاپی

فراخوان شهرداری تهران برای رسیدگی به مشكلات مردم درمساجد

همزمان با فرارسیدن ماه مبارك رمضان شهردار منطقه ۶ به صورت روزانه به مساجد سطح محلات منطقه مراجعه و به مشكلات مردم و مساجد رسیدگی می كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 در نشست مدیریت شهری منطقه با دبیران شورایاریهای محلات این منطقه گفت: مدیریت شهری منطقه 6 در ایام ماه رمضان به مساجد سطح محلات منطقه مراجعه و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به مشکلات مردم و مساجد رسیدگی می کند.
شهردار منطقه 6 با اشاره به شناسایی اقشار نیازمند منطقه از دبیران شورایاری محلات خواست تا شهرداری را در شناسایی اقشار آسیب پذیر سلیم النفس کمک کنند تا بسته های حمایتی ماه رمضان در اختیار آنان نیز قرار گیرد.
او با اشاره به اولویت شهرداری تهران در توجه به قشر محروم و آسیب پذیر گفت : بخش عمده ای از این مسئله به شورایاری های محلات برمی گردد که در این رابطه تا کنون 75 هزار نفر شناسایی شده اند.
او با اشاره به اتمام پروژه های جاری منطقه 6 در سال 95 گفت: اتمام این پروژه ها در حالی صورت می گیرد که در کشور در شرایط کمبود بودجه را شاهدیم.
بابایی همچنین افزایش مجموعه های ورزشی، تفریحی، فرهنگی، علمی، ایجاد پیاده رو ها، ایجاد سرای محله، همراه سرا برای همراهان بیماران و.. را از اولویت ها و برنامه های در دست اقدام برشمرد.

۱۳۹۵/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...