نسخه چاپی

كاخ سفید: بشار اسد مشروعیت ندارد

بدنبال پیشروی های اخیر ارتش سوریه و نیروهای مردمی، سخنگوی كاخ سفید ادعا كرد دولت بشار اسد مانع كمك های بشر دوستانه به این كشور است.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود ادعا کرد: بشار اسد مشروعیت خود را برای حکومت بر سوریه از دست داده است.

ارنست در واکنش به سخنان بشار اسد در پارلمان سوریه با بیان این که اظهارات وی نشان دهنده تغییر در مواضع و تغییر در افکار وی نیست ادعا کرد: اسد مشروعیت خود را برای حکومت بر سوریه از دست داده است. اسد به ارتش خود دستور بمباران با بمب های بشکه ای را ضد غیرنظامیان بیگناه می دهد. رژیم اسد اقدام به جلوگیری از انتقال کمک های بشردوستانه برای صدها هزار نفر از سوری های آسیب دیده کرده است. این موضوع سبب شده است که وی نتواند به لفاظی های خود درباره متحد کردن کشورش عمل کند. این موضوع نمی تواند روی دهد.

وی در ادامه هم چنین ادعا کرد: حضور اسد در این مقام تنها سبب بدتر شدن اوضاع و افزایش خشونت در این کشور می شود. زمان ترک وی از قدرت فرارسیده است تا جامعه بین المللی بتوانند از مردم سوریه در راهی سیاسی که برای کشورشان انتخاب کرده اند،حمایت کنند. ارنست گفت: ما بارها موضع خود را بیان کرده ایم و سخنان اسد نمی تواند موضع ما را تغییر دهد.

۱۳۹۵/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...