نسخه چاپی

اندرسون: ایران در المپیك رقیب سخت ما خواهد بود

پشت خط زن تیم ملی آمریكا گفت: ایران تیم خوبی است و رقیب قدرتمندی برای ما به شمار می‌رود.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال آمریکا در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل ایران تعداد بردهای خود را به 2 برساند.

مت اندرسون پشت خط زن این تیم بعد از پایان دیدار مقابل ایران گفت: بازی خوبی بود. سبک والیبال ایران و آمریکا بسیار نزدیک است و همیشه هر دو تیم با عشق و علاقه به میدان می آیند. به همین دلیل برای هر دو تیم در هر لحظه ای امکان بازگشت به بازی وجود دارد. بنابراین باید تا آخر بازی هوشیار بود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما سه ست بازی را لحظه ای آرامش نداشتیم به طوری که دو امتیاز آخر موجب تفاوت دو تیم شد. به نظرم ایران تیم خوبی است و رقیب قدرتمندی به شمار می آید و در المپیک هم یکی از رقبای سخت ما خواهد بود.

دیوید لی کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا بعد از بازی مقابل ایران گفت: بازی بسیار خوب و نزدیکی بود. ایران رقیبی است که همیشه تا آخرین نفس می جنگد و نمی توان لحظه ای آنها را رها کرد. ست دوم را 25 بر 13 از آن خود کردیم اما ایران در ست سوم به بازی بازگشت و عالی بازی کرد. در نهایت این دیدار با پایان خوبی برای ما همراه بود.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز برای جمع کردن توپ با چالش روبرو بودیم که معمولا برای ما اتفاق نمی افتد. برگرداندن توپ ها در کناره ها و دفاع هایمان امروز ما را نجات داد. در کل آغاز خوبی در این تورنمنت داشتیم و توانستیم آرژانتین و ایران را از پیش رو برداریم و امیدواریم فردا برابر برزیل هم یک پیروزی دیگر رقم بزنیم.

۱۳۹۵/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...