نسخه چاپی

كل سینما با حدود 60 بازیگر می‌چرخد

عکس خبري -کل سينما با حدود 60 بازيگر مي‌چرخد

خدا را شاكرم كه در طول سال یك كار به من پیشنهاد می‌شود تا بگویم بازیگریم و جلوی خانواده شرمنده نشوم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: خدا را شاکرم که در طول سال یک کار به من پیشنهاد می‌شود تا بگویم بازیگریم و جلوی خانواده شرمنده نشوم.

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کم‌کاری در سینما گفت: از بس جواب این سوال را دادم، خسته شدم؛ اما باید رفت و از اصل کاری‌ها پرسید. بدون تردید یک جایی یک عده، عده‌ای را گزینش می‌کنند. حالا این مکان می‌تواند نفر و یا سیستم باشد. به هر حال ظاهراً از ما خوششان نمی‌آید و سینما را با 50 یا 60 نفر بازیگر اداره می‌کنند و کل سینما را در این تعداد خلاصه کرده‌اند، خدا را شاکرم که در طول سال یک کار به من پیشنهاد می‌شود تا بگویم بازیگریم و جلوی خانواده شرمنده نشوم.


بازیگر «بی‌خوابی» در مورد جدیدترین فعالیتش و علت همکاری با آن بیان کرد: آخرین کاری که ثبت و ضبط شده «چرخ فلک» به کارگردانی حمیدنژاد است که مهمترین علت همکاری خود کارگردان و از طرفی قصه واقع‌گرای آن بود.

بازیگر «پرواز مرغابی‌ها» از نقشش در «چرخ فلک» این چنین گفت: نقشم به شدت منفی است اما این منفی بودن را منتقل نمی‌کند. در کل به خاطر سابقه درخشان حمیدنژاد در سینما، از حضور در این پروژه پشیمان نیستم ولی ای کاش رل بهتری را تجربه می کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت نقش منفی شما در «چرخ فلک» با دیگر نقش‌های منفی که بازی کردید، متفاوت است و یا اینقدر منفی است که مخاطب را جلب کند اظهار داشت: به جهت متفاوت بودن، جوابم مثبت است و در جواب بخش دوم سوال شما می‌گویم که نقش بکری است؛ چون هیچ نمونه سمپاتی در آن وجود ندارد. البته قبلا نقش منفی با همین گرایش بازی کردم که جذابیت‌هایی را برای اجرا داشته یعنی به لحاظ پراتیک فرصت‌هایی را در جهت بروز برخی هنرهایم می‌داده اما در این نقش چنین وجوهی وجود ندارد که این موضوع آن را متفاوت می کند.

بازیگر «مرد بارانی» در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص استقبال از سریال «چرخ فلک» خاطرنشان کرد: در کل پیش‌بینی در مورد موفقیت کار بسیار سخت است؛ اما امیدوارم مخاطب دوست داشته باشد. باید توجه داشت ما با سریال‌های قدرتمند خارج از مرزها رقابت می‌کنیم و این کار بسیار سخت است. بخصوص برای «چرخ فلک» که طنز نیست. در اصل با همه تفاسیر تمام تلاش ها در جهت جلب هرچه بیشتر مخاطب انجام شده است.

۱۳۹۵/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...