نسخه چاپی

قطار گردشگری دست‌بافت در پرو

عکس خبري -قطار گردشگري دست‌بافت در پرو

به گزارش نما - روزنامه توریسم نوشت: قطار سیاحتی درجه یک «آندیا اکسپلورر» پرو که نخستین قطار لوکس دنیا با جای خواب مجزا بوده و ارائه خدمات رسمی آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

مسیر مسافرت با این قطار که بین شهرهای کوسکو و پونو انجام می‌گیرد، به گفته «اینگو مور»، طراح خلاق این قطار، تمام دکور داخلی قطار با استفاده از متریال‌های دست‌بافت پرو تکمیل شده‌اند. می‌توان به استفاده از پارچه‌های ابریشمی مخصوص آلپاکایی اشاره کرد که به عنوان روکش میز و صندلی‌ها در نظر گرفته شده‌اند. اینگو مور معتقد است، این قطار نمونه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ طراحی لوکس آمریکای لاتین را به جهان نشان می‌دهد. هر کدام از کابین‌های قطار ظرفیت حدود شصت و هشت نفر را دارند. دارای بیست کابین دوقلو و دوازده تخت دوطبقه است. می‌توان روی فضای غذاخوری با نمای اتومبیل به صرف غذا پرداخت و گوشه‌ای دنج با هوای آزاد برای استراحت دارد. نمای سالن اصلی قطار به شکل اتومبیل است.
آنچه بیش از همه مورد تحسین است، انتخاب فاصله میان شهرهای مختلف با طبیعت بکر و خیره‌کننده آنهاست. گفته می‌شود مسافران در طول این مسافرت با چهار منطقه گردشگری آشنا خواهند شد. ممكن است نام این قطار در سازمان ملی یونسکو ثبت شود.|
مسافرت با این قطار به طور رسمی از ماه می 2017 آغاز خواهد شد. هزینه هر فرد حدود 462 دلار برآورد شده است. طراحی این قطار با الهام از طرح هواپیمای گردشگری لندن از هیترو تا لیما، پایتخت پرو انجام گرفته است.

۱۳۹۵/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...