نسخه چاپی

لیگ جهانی والیبال - تهران

صرب‌ها در آزادی مقابل والیبالیست‌های ایران زانو زدند

تیم ملی والیبال ایران ست‌های اول و دوم را به صرب‌ها واگذار كرد اما در ست‌های سوم و چهارم و پنجم به پیروزی رسید تا انتقام سختی از صرب‌ها بگیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار از هفته سوم لیگ جهانی از ساعت 21 به مصاف صربستان رفت. شاگردان لوزانو که با 2 برد در رده دهم قرار دارند در حالیکه صرب‌ها با 6 پیروزی و بدون شکست در رده اول قرار گرفته‌اند.

شاگردان لوزانو در شرایطی که ست‌های اول و دوم را شکست خورده بودند در ست‌های سوم و چهارم و پنجم پیروز شدند تا سرانجام صرب ها مقابل والیبالیست‌های ایران مغلوب شوند.

***ست اول

ایران پیش از این مقابل صربستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود اما این بار مقابل 12 هزار نفر تماشاگر و هوادار ایرانی به مصاف صرب‌ها رفت که در ست اول این تیم میهمان بود که توانست با نتیجه 25-18 شاگردان لوزانو را شکست بدهد.

***ست دوم

شاگردان لوزانو در ست دوم بهتر بازی کردند و پایاپای صرب‌ها پیش رفتند. هرچند که ایران در ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود اما در ادامه توانست امتیازها را جبران کند و همین موضوع باعث شد که هواداران به شدت تیم ملی را تشویق کنند و با موج مکزیکی که در سالن راه انداختند به بلندقامتان ایران روحیه دادند. ملی‌پوشان ایران تا امتیاز 22 پایاپای صرب‌ها پیش آمدند اما در پایان این تیم میهمان بود که توانست در امتیازهای پایانی بهتر عمل کند و با نتیجه 25 - 22 ست دوم بازی را هم به سود خود خاتمه داد.

***ست سوم

در ست سوم ملی‌پوشان ایران از ابتدا کار را محکم آغاز کردند و از حریف خود پیش افتادند که تا امتیازهای پایانی هم پیش بودند. هنگامی که تیم ملی به عدد 23 رسید صرب‌ها در امتیاز 20 بودند که توانستند 2 امتیاز کسب کنند و همین موضوع باعث شد تا لوزانو تایم استراحت بگیرد و پس از آن تیم ملی توانست به امتیاز 24 برسد. این بار سرمربی صربستان بود که وقت استراحت گرفت اما در خاتمه این ست ایران با نتیجه 25 - 22 به برتری رسید تا بازی در مجموع 2 بر یک به سود صرب‌ها دنبال شود.



*** ست چهارم

ملی‌پوشان ایران در ست چهارم هم با قدرت حاضر شدند و در امتیازها پایاپای صرب‌ها پیش رفتند. شاگردان لوزانو تا امتیازهای پایانی هم از حریف خود پیش بودند و در خاتمه توانستند در این ست هم با نتیجه 25 - 23 به پیروزی دست یابند تا اولین تیمی در این دوره از مسابقات باشند که 2 ست مقابل صربستان پیروز شده‌اند. با این پیروزی برنده مسابقه در ست پنجم مشخص خواهد شد.



***ست پنجم

ایرانی‌ها که روحیه بسیار مضاعفی به دست آورده بودند در شروع ست پنجم هم با قدرت حاضر شدند و پایاپای در امتیازات با صرب‌ها پیش رفتند و در پایان توانستند با نتیجه 16 - 14 مقابل حریف سرسخت خود به برتری برسند تا سومین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات جشن بگیرند و اولین شکست صرب‌ها را رقم بزنند.

۱۳۹۵/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...