نسخه چاپی

پیكر عباس كیارستمی به تهران رسید

عکس خبري -پيكر عباس كيارستمي به تهران رسيد

پیكر عباس كیارستمی دیشب 18 تیرماه به همراه رضا میركریمی و بهمن كیارستمی از پاریس به تهران رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس، پیکر عباس کیارستمی شب گذشته 18 تیر ماه با حضور رضا میرکریمی، سیف‌الله صمدیان و بهمن کیارستمی از پاریس به تهران رسید.

ایوبی در سخنان کوتاهی از حضور هنرمندان در این برنامه قدردانی کرد و گفت: در این لحظات سخت و تلخ از همه کسانی که همکاری کردند تا کیارستمی این‌گونه استقبال شود، تشکر می کنم. ما امروز گوهری گران بها را به خاک می سپاریم.

وی ادامه داد: کیارستمی پرکارترین مردی بود که در عمرم دیدم. ما به کیارستمی قول می دهیم که کارهایش بر زمین نماند.

رضا میرکریمی نیز در این مراسم گفت: در این چند روز را سعی کردم واژه خداحافظ را به کار نبرم. حالا می‌گویم سلام استاد خوش آمدی به وطن. عباس کیارستمی خسته نمی‌شد. مرد خستگی ناپذیری بود در زمینه کار و اگر خسته شد فقط به خاطر بیماری بود. عکس‌العمل‌ها نشان داد که مردم وقتی با مردی که برایشان در دنیا آبرو خریده است مواجه می‌شوند، دوست دارند از او قدردانی کنند.

در این برنامه اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، فرشته طائرپور، رخشان بنی اعتماد، ابراهیم فروزش، حبیب احمدزاده، عبدالحسن برزیده، مهتاب کرامتی، محمد اطبایی، فرهاد توحیدی، حامد بهداد ،شهاب حسینی، حمید فرخ نژاد، ابوالحسن داودی، غلامرضا موسوی، پرویز شهبازی، و سید محمد بهشتی و علیرضا رضا داد نیز حضور داشتند.

پس از مراسم کوتاهی که در فرودگاه صورت گرفت پیکر کیارستمی با همراهی خانواده‌ به آمبولانس سپرده شد.

۱۳۹۵/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...