نسخه چاپی

توافق ابزار جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی را به ما داد

سخنگوی وزارت خارجه آمریكا گفت توافق، تمامی ابزارهای لازم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های اتمی در اختیار ما قرار داده است و این موضوع همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تمامی ابزارهای لازم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی را در اختیار داریم.



خبرنگاری از تونر پرسید: دو حرکت در کنگره مشاهده می شود، یکی تلاش می کند که جلوی فروش بوئینگ به ایران را بگیرد و یکی دیگر تلاش می کند که نه تنها خرید هرگونه آب سنگین از ایران را متوقف سازد بلکه جلوی تکمیل فرآیند خرید هشت میلیون و ششصد هزار دلار آب سنگین کنونی را هم بگیرد، آیا از نظر شما این موضوع ممکن است؟



مارک تونر در پاسخ گفت: ما معمولا درباره قوانینی که هنوز تصویب نشده اند،اظهار نظر نمی کنیم.



تونر در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید واکنش شما به سخنان امروز رئیس جمهور روحانی و هشدار وی چیست، گفت: اگر بخواهیم به طور مفصل صحبت کنیم باید بگویم که ما همچنان از توافق حمایت خواهیم کرد و در رابطه با سخنان روحانی توجه داشته باشید که معتقدیم که توافق تمامی ابزارهای لازم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های اتمی در اختیار ما قرار داده است و این موضوع همچنان به قوت خود باقیست.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...