نسخه چاپی

هیچ كس جرات تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بدون تردید افزایش توان دفاعی كشور منجر به ارتقای قدرت ملی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، امیر اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین دانشجویان جدید الورود دانشگاه های افسری ارتش گفت: ورود به نظامی گری و سربازی آقا امام زمان (عج) افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود و این افتخار بزرگ نصیب ما شده است. شما جوانان عزیز ایران زمین که به کسوت نظامی گری نائل آمدید و به ارتش ورود کرده اید باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا تمامی شاخصه هایی را که مقام معظم رهبری برای جوانان مورد تاکید قرار داده اند در وجود خود نهادینه سازند.

وی افزود: مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا در میان دانشجویان دانشگاه افسری در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر چند شاخص را برای دانشجویان عنوان کردند که عبارتند از 1- ایمان ( جنبه معنوی خودتان را تقویت کنید ) 2- شجاعت 3- دانش و علم. توصیه دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه بینش نیز است که همواره تاکید می کنند جوانان سطح بصیرت و بینش سیاسی خودشان را ارتقا ببخشند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: شما لباس مقدسی را بر تن کرده اید لذا باید آماده باشید از استقلال این مملکت پاسداری کنید و توجه داشته باشید از چه کشوری پاسداری می کنید و سرباز کدام کشور هستید. کشور ما در یکی از نا امن ترین مناطق جهان قرار گرفته است ولی با این وجود هیچ کس جرات تجاوز به مرزهای ما را ندارد و ایران یکی از امن‌ترین کشور های جهان محسوب می‌شود. این امنیت را غیور مردان نیروهای مسلح به این مردم هدیه داده اند و شما ادامه دهنده راه این عزیزان هستید.

امیر اکرمی نیا با اشاره به وظیفه نیروهای مسلح در برابر آمریکا و کشورهایی که منطقه غرب آسیا را ناامن کرده اند، اظهار داشت: مهم ترین توصیه رهبری که همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید آن را به عنوان دستور العمل بشناسند و در برابر راهبرد های آمریکا و دست نشانده‌هایش در منطقه به کار بگیرند این است که درک و تحلیل درست از واقعیات منطقه و جهان داشته باشند، آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی داشته باشند کشور را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانایی های داخلی و عمق راهبردی تقویت نمایند و توان دفاعی کشور را ارتقا ببخشند.

وی افزود: بدون تردید افزایش توان دفاعی کشور منجر به ارتقای قدرت ملی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خواهد شد و دستیابی به اهداف نظام اسلامی که در سند چشم انداز تصریح شده را تضمین خواهد کرد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: آینده کشور روشن و امیدوار کننده است و میدان برای خدمت و نقش آفرینی جوانان فراهم می باشد.

۱۳۹۵/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...