نسخه چاپی

زمان اعلام علت دقیق فوت كیارستمی

سخنگوی كمیسیون ویژه تخصصی دادسرای انتظامی تهران بزرگ گفت: چهارشنبه بررسی پرونده مرحوم كیارستمی به اتمام می‌رسد. نتیجه نهایی و علت دقیق فوت وی نیز در همان روز مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز، محسن خلیلی گفت: از این تاریخ به بعد تمام جلسات کارشناسی بررسی پرونده مرحوم کیارستمی به صورت محرمانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه کارشناسی کمیسیون ویژه بررسی پرونده امروز نیز برگزار شد و چهارشنبه نیز برگزار می شود که در جلسه نهایی روز چهارشنبه خانواده محروم کیارستمی هم حضور خواهد داشت.

قائم مقام معاونت انتظامی نظام پزشکی گفت: بنابراین چهارشنبه بررسی پرونده مرحوم کیارستمی به اتمام می رسد. نتیجه نهایی و علت دقیق فوت وی نیز در همان روز تعیین و اعلام می شود.

خلیلی گفت: پزشک مشاور خانوادگی مرحوم کیارستمی نیز عضو کمیسیون رسیدگی است و به عنوان نماینده خانواده در جلسه حضور خواهد داشت.

بگم بگم‌های وزیر در پرونده کیا رستمی

تاکنون جلسات متعددی در سازمان نظام پزشکی برای بررسی پرونده مرحوم کیارستمی برگزار شده و سازمان نظام پزشکی به عنوان مدعی العموم حضور دارد.

در این جلسات که با پیگیری وزارت بهداشت و نظام پزشکی برگزار می شود، کارشناسان و متخصصان مربوطه که از سوی رئیس سازمان نظام پزشکی انتخاب شده‌اند حضور دارند.

وزیر بهداشت نیز دیروز در حاشیه مراسم جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، در واکنش به حرف و حدیث هایی که در ارتباط با علت فوت عباس کیارستمی عنوان می شود، گفت: منتظرم تا پرونده مرحوم کیارستمی به سرانجام برسد تا حرف هایم را بزنم.

وی با تاکید بر اینکه به تمامی اساتید برجسته درگیر پرونده پزشکی کیارستمی اعتماد کامل دارم، تصریح کرد: وظیفه ما طرفداری از حق و حقیقت است و اگر الان حرفی بزنم، شاید احساس شود دارم جانبداری می‌کنم.

۱۳۹۵/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...