نسخه چاپی

نظر فتاح درباره دزدی از صندوق های صدقات

رییس كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر اطلاع رسانی به موقع و صحیح داشته باشیم و عملكرد خود را شفاف سازی كرده و درست عمل كنیم، شاهد افزایش اقبال و اعتماد عمومی به مجموعه كمیته امداد خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ پرویز فتاح اظهار کرد: مردم در ماه مبارک رمضان به ما نشان دادند که اعتماد عمومی نسبت به کمیته امداد مجددا در حال افزایش است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان 800 هزار نفر در طرح"پردیس نیکوکاری"( با شماره گیری# 8877 *در تلفن همراه ) و 200 هزار نفر در طرح "خوب باشیم" کمیته امداد شرکت کردند.

رییس کمیته امداد در ادامه انباشت ثروت در گروهی خاص را عامل ایجاد بار روانی و بی اعتمادی در میان مردم و موجب آسیب و مصیبت اجتماعی دانست و گفت: با این وجود و علیرغم مسائلی چون تورم ، شاهد رشد منابع در صندوق های کمیته امداد هستیم.

فتاح در ادامه درباره دزدی از صندوق‌های صدقات کمیته امداد توسط متکدیان و معتادان گفت: این افراد دزد و معتاد هستند، کارشان این است و اگر جلوی آنها را بگیریم و از صندوق های کمیته امداد دزدی نکنند، از جای دیگری دزدی خواهند کرد و درگیر جرائم به مراتب سنگین‌تری خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از صندوق های صدقات کمیته امداد اصلاح شدند، اما میدانیم که دزدی از صندوق ها برای مردم بار روانی ایجاد کرده است؛ به همین دلیل در تلاش هستیم تا با اصلاح صندوق‌ها و همچنین گرایش به سمت صندوق‌های الکترونیکی و پرداخت‌های غیر حضوری از این آسیب به سلامت عبور کنیم.

رییس کمیته امداد در پایان تاکید کرد: تمام سعی ما بر این است که اعتماد عمومی را نسبت به کمیته امداد در میان مردم افزایش دهیم.

۱۳۹۵/۴/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...