نسخه چاپی

آزار و اذیت دختران جوان با دام سیاه خواستگاری و پراید شیشه‌ دودی

مرد شیطان صفت خود را طلافروش معرفی می‌كرد و به بهانه ازدواج دختران جوان را به دام سیاه خود می‌كشاند.

به گزارش نما به نقل از "جام نیوز"، این مرد طعمه‌هایش را سوار پراید شیشه دودی می‌كرد و پس از بیهوش كردن آنها نقشه شوم خود را عملی می‌كرد.
تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم كه جوانی ۳۶ساله است از زمستان سال گذشته شروع شد. نخستین شاكی او دختر جوانی بود كه در تشریح ماجرا به ماموران گفت: چند روز پیش كه برای خرید به حوالی میدان امام حسین رفته بودم پسر جوانی برایم مزاحمت ایجاد كرد.

چندبار خواستم دست از سرم بردارد اما قسم می‌خورد كه نیتش خیر است و قصد ازدواج دارد. اصرار و مظلوم نمایی او باعث شد كه فریب حرف‌هایش را بخورم. او خود را امیر معرفی می‌كرد و می‌گفت كه طلافروش است. می‌گفت كه در همان نگاه اول عاشقم شده و می‌خواهد مرا به مادرش معرفی كند. برای همین یك روز حوالی میدان صادقیه قرار گذاشتیم تا به دیدن مادرش برویم.

آن روز امیر سوار بر یك پراید سبز هاچ بك با شیشه‌های دودی به محل قرار آمد اما در بین راه به بهانه‌ اینكه تشنه است مقابل آبمیوه‌فروشی توقف كرد و لحظاتی بعد با لیوان آبمیوه برگشت. وقتی لیوان را سر كشیدم، دچار سرگیجه شدم و پس از آن دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی كه به هوش آمدم داخل یك فضای سبز بودم. نمی‌توانستم حركت كنم و رهگذران با دیدن شرایطم اورژانس را خبر كردند. چند روز در بیمارستان تحت درمان بودم و آنجا بود كه فهمیدم زمانی كه بیهوش بوده‌ام امیر به من تجاوز كرده و همه اموالم را سرقت كرده است.

شكایت‌های مشابه

با اظهارات دختر جوان تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم شروع شد اما هنوز سرنخی از او به‌دست نیامده بود كه شاكیان دیگری راهی اداره آگاهی شدند. یكی دیگر از شاكیان دختر جوانی بود كه می‌گفت: مدتی قبل به‌عنوان مسافر سوار پراید شیشه‌دودی شدم. راننده می‌گفت كه از من خوشش آمده و قصد ازدواج دارد. با اصرار او، شماره‌ام را در اختیارش قرار دادم و آشنایی ما ادامه داشت تا اینكه یك روز به من گفت كه چون طلافروش است، می‌توانم طلاهایم را مجانی عوض كنم. حتی گفت كه اگر خودم پس‌اندازی داشته باشم، مبلغی روی آن می‌گذارد و در عوض یك سرویس طلای گران‌قیمت به من می‌دهد.

من كه حرف‌هایش را باور كرده بودم یك روز با همراه داشتن همه طلاهایم و ۳میلیون تومان پول نقد به محل قرار با او رفتم و سوار ماشینش شدم. در مسیر حركت به سمت طلافروشی بودیم كه او مقابل داروخانه توقف كرد. می‌گفت كه حالش خوب نیست و سردرد دارد. از من خواست كه برایش قرص و یك بطری آب بگیرم و من هم پیاده شدم اما وقتی برگشتم از او خبری نبود. او كیفم را كه حاوی پول‌ها و طلاهایم بود دزدید و پس از آن موبایلش را خاموش كرد.

شناسایی در زندان

تمامی شاكیان مشخصات یكسانی به پلیس ارائه كردند و این یعنی عامل فریب و اغفال دختران یك نفر است. مردی لاغر و بلند قد و حدود ۳۵ساله. تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت و مأموران با اطلاعاتی كه شاكیان در اختیار پلیس قرار داده بودند موفق شدند شماره پلاك پراید شیشه‌دودی را شناسایی كنند. این خودرو متعلق به مردی به نام اسدالله بود؛ فردی متاهل و اهل یكی از شهرهای شمالی كه از مدتی قبل همراه همسرش به تهران آمده بود. جست‌وجو برای دستگیری این مرد ادامه داشت تا اینكه خودروی او در منطقه ناصرخسرو پیدا شد.

كارآگاهان دربازرسی خودرو مدارك بیش از ۱۰زن را پیدا كردند كه به‌نظر می‌رسید تمامی آنها در دام مرد شیطان‌صفت افتاده بودند اما نكته عجیب اینكه هیچ‌كدام از این افراد از او شكایت نكرده بودند. حتی وقتی مأموران سراغ آنها رفتند نیز در ابتدا به‌دلیل حفظ آبرویشان حاضر به شكایت نشدند اما در نهایت تعریف كردند كه چطور در دام سیاه مرد شیطان صفت گرفتار شده و پس از اینكه با نوشیدن یك لیوان آبمیوه بیهوش شده بودند، از سوی او مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

با اظهارات شاكیان تازه، جست‌وجو برای دستگیری اسدالله ادامه یافت و این بار كارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند كه نشان می‌داد این مرد مدتی قبل به جرم سرقت از دختری در كرج دستگیر شده و به زندان افتاده اما برای اینكه هویتش فاش نشود خود را با هویت جعلی معرفی كرده بود. مأموران با دریافت دستور قضایی متهم را از زندان به اداره آگاهی منتقل كردند و وی به فریب دختران با وعده ازدواج اعتراف كرد.

سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: متهم مجرمی سابقه‌دار است كه از سال۱۳۷۵ تاكنون، ۱۱بار به اتهام سرقت، كلاهبرداری، سرقت طلاجات بانوان، آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار دستگیر و روانه زندان شده است. به گفته وی تحقیقات از این مرد ادامه دارد و تمامی كسانی كه از سوی او هدف سرقت و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند می‌توانند با اطمینان خاطر از اینكه هویت آنها نزد پلیس و دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند به اداره آگاهی تهران مراجعه و از وی شكایت كنند.

حوادث

۱۳۹۵/۴/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...