نسخه چاپی

اگر مردم تهران به گداها پول ندهند،مشكل تكدی گری حل می شود

به گزارش نما - خبرگزاری میزان نوشت: معاون استاندار و فرماندار تهران اظهار کرد: اقدام برای مهار پدیده زشت گدایی، بدون همراهی مردم موفقیتی به همراه ندارد.

عیسی فرهادی در پایان نشست ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان تهران در سالن جلسات فرمانداری گفت: انتظار آن است که با وجود فعالیت مراکزی مانند کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی و بنیادهای خیریه مجاز، مردم به متکدیان کمک نکنند.

وی افزود: پس از موفقیت قابل توجه در جمع آوری معتادان متجاهر از معابر، بوستان های شهر تهران، امروز در این نشست در خصوص جمع آوری متکدیان از سطح شهرستان تهران تصمیمات اجرایی گرفته شد که در نخستین گام متکدیان به دو بخش کودکان و بزرگسالان تقسیم می شوند.

فرماندار تهران با بیان اینکه سازمان بهزیستی مامور رسیدگی به کودکان متکدی است، گفت: شهرداری تهران نیز با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، متکدیان را از سطح شهر تهران جمع آوری خواهد کرد.

فرهادی با اشاره به اینکه برای کمک به نیازمندان جامعه راهکارهای مناسبی نیز وجود دارد، گفت: نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد و موسسات و بنیادهای خیریه مجاز(مانند بنیاد برکت) با شناسایی افراد نیازمندان واقعی، کمک های مردمی را به دست آنان می رسانند.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده نشست ساماندهی متکدیان شهرستان تهران بنا به ضرورت در یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می شود که از آن پس تا حل این مشکل اجتماعی هر هفته در فرمانداری تهران تشکیل جلسه خواهیم داد.

۱۳۹۵/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...