نسخه چاپی

كودك 10 ساله چابهاری خوراك تمساح شد

متاسفانه بر اساس گزارشات دریافتی كودكی ۱۰ ساله از اهالی روستا كشاری شهرستان سرباز، در حاشیه رودخانه سرباز توسط یك تمساح پوزه كوتاه (گاندو) به درون رودخانه كشیده شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

به گزارش نما، پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): متاسفانه بر اساس گزارشات دریافتی کودکی ۱۰ ساله از اهالی روستا کشاری شهرستان سرباز، در حاشیه رودخانه سرباز توسط یک تمساح پوزه کوتاه (گاندو) به درون رودخانه کشیده شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: جسد کودک جان باخته به پزشکی قانونی چابهار منتقل شده است.

همانطور که در تصویر مشخص است آثار جراحت احتمالی ناشی از دندان های تمساح عمیق نیست اما این کودک بر اثر ماندن در زیر آب و خفگی جان خود را از دست داده است

سعید محمودی اظهار داشت: بر اساس گفته شاهدان مرگ کودک توسط یک تمساح در حاشیه رودخانه رخ داده است و در صورتیکه نظر پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کند سازمان حفاظت محیط زیست دیه کودک را به خانواده مرحوم پرداخت خواهد نمود.

دکتر محمودی گفت: از حادثه ای که برای این کودک هم وطن رخ داده متاثر هستیم و روز آینده جهت دلجویی از خانواده و بازماندگان کودک جان باخته و همچنین بازدید میدانی از منطقه وقوع حادثه عازم شهرستان چابهار خواهیم شد.

۱۳۹۵/۵/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...