نسخه چاپی

كشف ۴۰۰میلیاردتومان محصول آرایشی و دارویی قاچاق در ناصرخسرو

مدیركل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حكومتی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان در خیابان ناصر خسرو تهران به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان محصولات آرایشی و دارویی قاچاق كشف شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا مرآتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تشدید مبارزه با قاچاق کالا در تمام استان‌ها اجرا شده است، اظهار داشت: در پی اجرای این طرح تمامی کالاهای وارداتی باید دارای پروانه گمرکی باشند که مشمول کالای قاچاق نشوند.



وی با اشاره به کشفیات کالاهای قاچاق افزود: روز گذشته در شش استان یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان به ارزش 41 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و پرونده آن‌ها تشکیل و تحویل سازمان تغزیرات حکومتی شد.



مدیرکل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه طرح مبارزه با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق سلامت محور تشدید یافته است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح گشت‌ها و مانورهای متعددی در استان‌ها اجرا شده است و کالاهای بهداشتی و دارویی قاچاق جمع‌آوری می‌شود.



مرآتی با اشاره اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا سلامت‌محور در بازار مروی تهران افزود: در اجرای این طرح تیم‌های مشترکی از سازمان‌های مختلف و نیروی انتظامی تشکیل و این بازار از کالاهای سلامت محور قاچاق پاکسازی شد.



وی با اشاره به اینکه تیم مبارزه با کالای قاچاق سلامت‌محور در بازار مروی تهران مستقر است، تصریح کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان در خیابان ناصر خسرو تهران به ارزش 400 میلیارد تومان محصولات آرایشی و دارویی قاچاق کشف شد.



مدیرکل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: اکنون تمام مغازهای نواحی یاد شده در تهران در حال عرضه کالا با برچسب مجاز هستند.



مرآتی با بیان اینکه طرح مبارزه با کالای قاچاق سلامت محور به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: این کالاها سلامتی مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان مورد هدف قرار داده است.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...