نسخه چاپی

توسعه اینترنت اشیاء در ایران با كمك كره جنوبی

قائم مقام انستیتو تحقیقات و فناوری كشور كره جنوبی(ETRI)، با توجه به انجام پروژه‌هایی از جمله IOT در مركز تحقیقات مخابرات ایران گفت: ما می‌توانیم در حوزه IOT و IOE همكاری‌های خوبی با هم داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،دكتر يانگ چوي كه در راس هياتي به ايران آمده است، با رئيس پژوهشگاه ICT دیدار و گفت و گو کرد. در اين ديدار كه به منظور شروع همكاري دوجانبه بين انستيتو تحقيقات و فناوري كشور كره جنوبي ( ETRI) و پژوهشگاه انجام و با معرفي ساختار پژوهشگاه و مهمترين طرح‌ها و فعاليتهاي جاري آن همراه بود، دكتر يانگ چوي قائم مقام انستيتو تحقيقات و فناوري كشور كره جنوبي(ETRI)، با توجه به انجام پروژه‌هايي از جمله IOT در پژوهشگاه گفت: ما مي‌توانيم در حوزه IOT و IOE همكاري‌هاي خوبي با هم داشته باشيم.


وي همچنين ابراز اميدواري كرد، انستيتو تحقيقات و فناوري كشور كره جنوبي (ETRI) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات بتوانند به صورت مشاركتي پروژه اي تحت عنوان KSP به معني " برنامه به اشتراك گذاشتن دانش" را انجام دهند.


انستيتو تحقيقات و فناوري كشور كره جنوبي (ETRI) مجموعه اي پيشرفته است كه درحوزه اطلاعات، مخابرات، الكترونيك و فناوريهاي همگرا فعاليت مي‌كند. اين انستيتوي دولتي، در سال 1976 تاسيس شده و در زمينه ICT داراي بالاترين رتبه در سراسر دنيا و داراي 27 شعبه در دنياست. اين انستيتو داراي 2000 پژوهشگر و داراي سه مركز تحقيقات و 6 آزمايشگاه تخصصي است.

۱۳۹۵/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...