نسخه چاپی

دستگیری جیب‌برهای حرفه‌ای مترو تهران

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت،با اشاره به دستگیری 2 سارق جیب بر در یكی از ایستگاه های متروی تهران گفت: این متهمان ضمن پرسه زنی در ایستگاه ها و واگن های مترو، اقدام به سرقت و جیب بری می كردند كه با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ راقي، فرمانده يگان انتظامي مترو پايتخت در تشريح جزییات این خبر گفت: در پي تعدد وقوع سرقت هاي خاص از جمله جيب بري بر روي سکو ها و داخل واگن هاي مترو، به خصوص در ساعات پاياني روز که ازدحام جمعيت بيشتر است، و همچنين در راستاي افزايش احساس امنيت و آرامش شهروندان، طرح تشديد برخورد با سارقين جيب بر، در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.

وی افزود:در اين راستا، ضمن تقويت و آموزش نيروي انساني مجرب، نسبت به چهره زني، شناسايي و مراقبت افراد مجرم، ماموران يگان انتظامي مترو تحقيقات و تلاش هاي خود را براي شناسايي و دستگيري متهمان و سارقان آغاز کردند.

فرمانده يگان انتظامي متروي پايتخت تصریح کرد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته ماموران اين يگان در ايستگاه مترو میرداماد متوجه حرکات مشکوک 2 مرد داخل جمعيت شدند و آنها را تحت نظر گرفتند تا اينکه يکي از جوان ها که پيراهني را روي دست خود انداخته بود، با پوشش قرار دادن آن در هنگام ورود مسافرين به واگن قطار اقدام به جيب بري از يک شهروند کرد.

وی ادامه داد:بلافاصله ماموران اقدام به دستگيري و بازداشت متهم و همدستش کرده که آنها را که سعي داشتند با اظهارات ضد و نقيض از دست ماموران خود را رها کنند اما با توجه به مستندات موجود و همچنين کشف اموال مسروقه شهروند مذکور موفق به اين کار نشده و در نهايت هر 2 نفر به ايستگاه پليس مترو منتقل شدند.

فرمانده يگان انتظامي متروي پايتخت اظهار داشت:هر 2 متهم در مقر پليس تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن به جرم خود مبني بر سرقت و جيب بري از شهروندان اعتراف کردند و در بازرسي از وسايل آنها تعدادی کیف، تلفن همراه و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتني است، در ادامه هر 2 متهم براي سير مراحل تحقيقات پيرامون سرقت هاي احتمالي ديگر به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

۱۳۹۵/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...