نسخه چاپی

عربستان برای ضربه زدن به ایران به هر چیزی چنگ می زند

رئیس كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاكید بر اینكه پشت دیدار محمود عباس با مریم رجوی عربستان است گفت:‌عربستان به هر چیزی چنگ می زند تا از دید خود ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران بزند در حالیكه این اقدامات از نظر نظام مقتدر جمهوری اسلامی اصلا هیچ اثر و ارزشی ندارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پشت دیدار محمود عباس با مریم رجوی عربستان است گفت:‌عربستان به هر چیزی چنگ می زند تا از دید خود ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران بزند در حالیکه این اقدامات از نظر نظام مقتدر جمهوری اسلامی اصلا هیچ اثر و ارزشی ندارد.



علاء الدین بروجردی در مورد اینکه آیا در جریان سفر هیأت پارلمانی ایران به سوریه و لبنان و دیدارهای انجام شده موضوع دیدار رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با سرکرده گروهک تروریستی منافقین مطرح شد گفت: این موضوع کم‌ارزش‌تر از آن است که ما به آن بپردازیم؛ چون محمود عباس جز گروه‌های مقاومت فلسطینی نیست.



وی با استفاده از این تعبیر که یک ورشکسته سیاسی در جمع ورشکستگان سیاسی پاریس رفته است اظهار کرد: بنده در پاسخ به سوال خبرنگاری در سوریه نیز در مورد این دیدار گفتم که ورشکستگان سیاسی در پاریس دور هم جمع شدند که از نظر ملت ما ارزش سازمان منفور منافقین زیر صفر است و این دیدار هیچ تاثیری ندارد.




رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پشت دیدار محمود عباس با مریم رجوی عربستان است گفت:‌عربستان به هر چیزی چنگ می زند تا از دید خود ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران بزند در حالیکه این اقدامات از نظر نظام مقتدر جمهوری اسلامی اصلا هیچ اثر و ارزشی ندارد.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...