نسخه چاپی

تاخیر 6 ساعته در پرواز ایران ایر به مشهد

پرواز شماره 464 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران كه بنا بود ساعت 10:50 صبح امروز فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد مشهد ترك كند، با تاخیری شش ساعته مواجه شده و مسافران پرواز را سردرگم كرده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: پرواز شماره 464 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که بنا بود ساعت 10:50 صبح امروز فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد مشهد ترک کند، با تاخیری شش ساعته مواجه شده و مسافران پرواز را سردرگم کرده است.

مسوولان این شرکت هواپیمایی در شرایطی اعلام کردند این پرواز از ساعت 10:50 صبح تا 16:30 عصر تاخیر خورده است که پیش از این هیچ اطلاعی به مسافران پرواز ارائه نشده و بسیاری از مسافران برای انجام پرواز خود در فرودگاه حضور یافتند.

گفت‌وگوی با یکی از مسافران این پرواز نشان می‌دهد که نه تنها هنوز اطلاعات دقیقی درباره علت اصلی این تاخیر منتشر نشده که حتی مسوولان این شرکت در فرودگاه اعلام کردند احتمال آن وجود دارد که پرواز به‌طور کامل کنسل شود.

براساس دستورالعمل ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برای حفظ حقوق مسافر ایرلاین‌ها باید در تاخیرهای بیشتر از چهار ساعت با اطلاع‌رسانی قبلی به مسافر شرایط را برای رفاه و اسکان آنها فراهم کند.

با این وجود به نظر می‌رسد در پرواز صبح امروز اطلاع‌رسانی خاصی به مسافران صورت نگرفته و برنامه دقیق پرواز جایگزین نیز مشخص نشده است. پیگیری ایسنا از ایرلاین مربوطه برای توضیح درباره دلایل این تاخیر ادامه دارد.

۱۳۹۵/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...