نسخه چاپی

پژو 301 و 508 در راه بازار ایران

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو، آخرین خبرها درباره عرضه محصولات و قیمت پژو را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مصطفی خان كرمي در شانزدهمين خودرو و صنايع وابسته مشهد، اظهار كرد:يكي از اهداف شركت هاي خودروساز براي حضور در نمايشگاه ارزيابي نظرات مشتريان و نياز سنجي شان است. به همين دليل در اين نمايشگاه در كنار ما واحد تحفيفات بازار نيز وجود دارد و ما ارتباط بازاري از مشتريان بالقوه و بالفعل محصولات ايران خودرو كسب مي كنيم.

وی با اشاره به اينكه رصد بازار و رقبا از ديگر دلايل حضور در نمايشگاه است، گفت: با عرضه محصولات جديد توان فني ، داخلي و مهندسي ايران خودرو را ارزيابي مي كنيم.

خان کرمی عنوان کرد: خودروهاي مدرن ٢٠٠٨ كه سال ٢٠١٣ به بازار عرضه شد با تغيير با مدل جديد از دي ماه توليد و عرضه مي شود. رنو كپچر در عرضه اوليه ١٠٥ ميليون قيمت گذاري شد ،اما ٩٩ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان عرضه شد. در عرضه جديد تعدادي آپشن به آن اضافه شده كه قيمت را افزايش مي دهد؛ البته فقط پول آپشن را مي گيريم و با قيمت قبلي عرضه مي شود.

خان كرمي اظهار كرد:پژو ٣٠١ يك خودرو اقتصادی است و از نيمه اول سال ٩٦ قابل عرضه است.

وی گفت: پژو ٥٠٨ به منظور رقابت در بازار داخلي در سال ٩٦ عرضه مي شود و پيش بيني مي كنيم كه مورد استقبال قرار بگيرد.

خان کرمی ادامه داد: خودرو ٢٠٧ جديد كه كاملا داخلي سازي شده، نيز عرضه خواهد شد. وی رنو كپچر را خودرو ديگری اعلام كرد كه با استقبال خوبي در بازار روبه رو شد البته تاخيری در عرضه وجود داشت كه به دليل مشكلات مربوط به واردات بوده است.

وی به واردات ال سي كراس اشاره و تاكيد كرد:این خودرو ارزان ترين خودرو اتوماتيك بازار ايران است، هايما نيز عرضه شده و در حال پيش فروش است.

خان كرمي با بيان اينكه روي خودرو دنا تغييرات خاصي اعمال شده و آپشن هاي مورد نظر بازار بر روي آن اعمال شده است، ادامه داد:ال سي كراس نيز با قيمت حدود ٤٤ ميليون تومان عرضه مي شود. عرضه دنا جديد نيز با قيمت ٤٨ ميليون و رنو كليو با قيمتي بين ٧٢ تا ٨٤-٨٥ ميليون تومان صورت مي گيرد.

۱۳۹۵/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...