نسخه چاپی

كودكی كه توسط یك زن برای گدایی دزدیده شده بود به آغوش خانواده برگشت

به گزارش نما - ایران نوشت: 20 روز قبل زن و مرد جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران با نگرانی و دلشوره خبر از گم شدن فرزند خردسال‌شان دادند.

مرد جوان گفت: ساعتی قبل همراه همسر و پسر خردسالم برای زیارت به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفته بودیم اما به علت شلوغی، پسر کوچکم به نام باربد را گم کردیم و هر چه در آن اطراف گشتیم خبری از او نشد.
با اعلام این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی مأموریت داد درباره ماجرای ناپدید شدن پسرکوچولو تحقیق کنند.
سرانجام کارآگاهان با ردیابی‌های پلیسی پی بردند چند روز قبل مأموران بهزیستی در یکی از چهارراه‌های شهر به یک زن متکدی که پسر خردسالی را روی دوشش بسته بود ظنین شده و آنها را به یکی از مراکز نگهداری متکدیان منتقل کرده‌اند.
با انتقال زن جوان به اداره آگاهی او با اعتراف به ربودن باربد گفت: «چندی قبل در اطراف حرم در حال پرسه‌زنی متوجه پسر خردسالی شدم که مشغول گریه بود. بعد از اینکه با خرید شکلات او را آرام کردم، پسرک را به بهانه اینکه می‌خواهیم به دیدن خانواده‌اش برویم همراه خودم به خانه بردم.بعد هم از او برای گدایی استفاده می‌کردیم!»

به این ترتیب کودک ربوده شده به خانواه‌اش تحویل داده شد و تحقیقات پلیسی در این باره همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۵/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...