نسخه چاپی

بنا: مردم دل‌شان به موفقیت ما خوش بود؛ مرا ببخشید

با كسب مدال برنز توسط قاسم رضایی حال محمد بنا خوب شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ پس از شکست قاسم رضایی و حذف امید نوروزی و سوریان از المپیک،محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به گوشه ای رفت و گریه کرد. او که توانسته بود قهرمان المپیک لندن شود، در ریو موفق نبود و تنها دو برنز کسب کرد. پس از کسب مدال برنز توسط قاسم رضایی محمد بنا با قیافه ای بشاش تر از عصر به میان خبرنگارها آمد و با آنها مصاحبه کرد.

محمد بنا پس از كسب مدال برنز قاسم رضايي گفت:«اين مدال تحفه درويشي بود براي مردم. قاسم غيرت كرد بيشتر از اين شرمنده مردم نشويم. فكرمان بيستر از دو مدال بود اما شرمنده مردم شدم.»

او ادامه داد:« با اين حال دو برنز را به مردم خوب كشورم تقديم مي كنم. الان هر چيزي درباره مسابقات، شرايط و داوري بگويم ممكن است به عنوان بهانه تلقي شود.لندن براي من شيرين تمام شد و ريو بسيار تلخ اگر چه همين دو مدال برنز براي كشتي فرنگي ايران بسيار خوب است اما به هر خال من شرمنده ام.»
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي درباره اينكه اشك هاي مردم را ناراحت كرده گفت: «كشتي فرنگي مثل بچه من است. در لندن من به همراه تعدادي مربي زحمتكش نتيجه گرفتيم الان هم بعضي ها ممكن است به من بگويند بعد از آن موفقيت چه تاجي به سرت زدند. من دنبال تاج و آقاي خاص شدن نبودم، من عاشق كشتي فرنگي هستم و اين بچه ها مثل بچه هاي خودم هستند و با هر باخت هايشان انگار كه يك تكه از گوشت مرا مي كنند»
بنا كه با بغض صحبت مي كرد افزود:« مردم ايران خيلي درد و مشكل دارند و با موفقيت ورزشكاران از ته دل شاد مي شوند. ناراحتم كه نتوانستم مردم را بيشتر خوشحال كنم.»
بنا درباره اينكه در آينده فرصت براي جبران هست عنوان كرد:« هيچ كس از آينده خبر ندارد. در طول سال هايي كه بنا بود همه تلاشش را كرد كه تيم ملي موفق شود. الان هم اگر مسئوليتي بر دوشم گذاشته شود باز هم با تمام توان تلاشم را مي كنم. »

۱۳۹۵/۵/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...