نسخه چاپی

موفقیت در مدیریت بحران نیازمند برنامه ریزی

عکس خبري -موفقيت در مديريت بحران نيازمند برنامه ريزي

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا گفت: موفقیت در مدیریت بحران نیازمند برنامه ریزی از پیش تعیین شده است و قاعدتا با برنامه ریزی، بالا بردن سطح دانش كاركنان، تجهیزات به روز، تشخیص، تصمیم درست و اجرای مناسب می توانیم بر بحران ها چیره شویم.

به گزارش نما ،سرهنگ عباس مسعودی در کارگاه آموزشی مدیریت بحران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت مدیریت در بحران ها اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره ها بالا بردن سطح دانش کارکنان قبل از وقوع بحران و نحوه کنترل بحران های احتمالی است همچنین با اتخاذ راهبردهای لازم در صدد هستیم با ارتقای مهارت‌های مرتبط دانش و بینش کارکنان را افزایش دهیم.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: امروز نیروی انتظامی مورد وثوق مردم است و مردم به پلیس اطمینان دارند و اینگونه است که در همه حوادث و اتفاقات اولین گزینه ای که به ذهن مردم متبادر می شود نام پلیس است. از این رو باید تلاش کنیم که این اطمینان و اعتماد را با عملکرد و مدیریت خوب و به هنگام در حوادث پیش رو تقویت کنیم.

مسعودی منشاء به وجود آمدن بحران ها در سطح کشور را تشریح کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید با آموزش و تمرین مستمر طوری عمل کنند که نوع عملکرد آنان منجر به ایجاد زمینه های بحران نشود.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان یگان های امداد و روسای کلانتری ها در مواقع حساس به وسیله فراگیری دانش در مدیریت بحران و انتقال به کارکنان زیر مجموعه با آمادگی قبلی می توانند بهترین روش ها و شیوه های انتظامی را در جهت کنترل و مدیریت بحران ها به کار ببندند.

به گزار پایگاه خبری پلیس کارگاه آموزشی "مدیریت بحران؛ شیوه ها و تکنیک ها" به مدت دو روز برای ۹۵۰ نفر از روسای کلانتری های هدف و فرماندهان یگان های امداد سراسر کشور به همت مجتمع آموزش پلیس پیشگیری ناجا و به صورت همزمان در ۴۳ نقطه از کشور برگزار شد.
ایسنا

۱۳۹۹/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...