نسخه چاپی

فوت ۳ نفر در اهواز به علت انفجار گاز شهری

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تخریب یك مجتمع مسكونی در این شهر بر اثر انفجار گاز شهری و فوت سه نفر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: مقصود حق شناس اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر انفجار یک مجتمع چهار واحده مسکونی واقع در منطقه گلستان اهواز اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه، مجتمع مسکونی در اثر نشت گاز و انفجار به صورت ۷۰ تخریب شد و متاسفانه سه نفر بر اثر ریزش آوار فوت کرد که توسط آتش نشانان با تلاش فراوان از محل حادثه خارج و به آمبولانس منتقل شد.

حق شناس بیان کرد: عملیات جستجو برای یافتن مصدومان یا فوتی های احتمالی در این حادثه همچنان ادامه دارد.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراز تأسف کرد: متاسفانه سالانه در اثر بی احتیاطی هموطنان شاهد بروز حوادث ناگوار با منشاء گاز و وسایل گازسوز هستیم که منجر به مصدومیت یا فوت افراد می شود.

وی توصیه کرد شهروندان هنگام نشت گاز ابتدا فورا شیر اصلی را بسته و از دست زدن به کلید برق و هر وسیله برقی که ایجاد جرقه می کند، جدا خودداری کنند.

حق شناس ادامه داد:‌ شهروندان باید چنانچه کنتور برق در فضای آلوده به گاز قرار نداشته باشد برق را از فیوز اصلی قطع و افراد را از محل های آلوده به گاز خارج کنند.

۱۳۹۵/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...